Gå til innhold

PS3 - før og etter..

Staal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Staal du driter deg loddrett ut! Det du har sagt om MGS til nå har gitt meg en god start på dagen. Lo litt godt her! Hideo har kun brukt in-game cutscenes som alltid har bestått av spillets gameplay grafikk. Ingen CGI eller FMV som er pyntet på og tilrettelagt. Hideo skriver det selv i bloggen sin på hjemmesiden hans og du burde nok gjøre litt mer research før du kommer med utsagnene dine!

6751008[/snapback]

Jeg driter meg ut ? Haha.

Du dreit deg ut passe bra med det du sier der. Enten får du lese det jeg har skrevet, eller så bør du heller ikke kommentere når du åpenbart ikke skjønner hva jeg skriver.

Har ikke sagt med et eneste ord at MGS er CGI eller FMV...

Lenke til kommentar
Staal du driter deg loddrett ut! Det du har sagt om MGS til nå har gitt meg en god start på dagen. Lo litt godt her! Hideo har kun brukt in-game cutscenes som alltid har bestått av spillets gameplay grafikk. Ingen CGI eller FMV som er pyntet på og tilrettelagt. Hideo skriver det selv i bloggen sin på hjemmesiden hans og du burde nok gjøre litt mer research før du kommer med utsagnene dine!

6751008[/snapback]

Du dreit deg ut passe bra med det du sier der. Enten får du lese det jeg har skrevet, eller så bør du heller ikke kommentere når du åpenbart ikke skjønner hva jeg skriver.

6752667[/snapback]

du har jo sagt det da, når det du kom med var:

"Hvis du tror dette er in game er du like godtroende som nissene fra E3 2005."

dette kan da umulig tolkes på en annen måte

Lenke til kommentar

6751008[/snapback]

6752667[/snapback]

du har jo sagt det da, når det du kom med var:

"Hvis du tror dette er in game er du like godtroende som nissene fra E3 2005."

dette kan da umulig tolkes på en annen måte

6753966[/snapback]

Det var jo snakk om Final Fantasy. Ikke Metal Gear.

Lenke til kommentar

6754040[/snapback]

Syns jeg så et par bilder fra MGS4 der også jeg. :)

6754154[/snapback]

Der skrev jo Staal vitterlig at det er forskjell på grafikk mellom gameplay og in-game cutscenes.

6754250[/snapback]

Jess, hvor in-game eksempelet var et dårlig off screen-bilde tatt med kamera... (wtf?) MGS2s grafikk er i stor grad kurant, selv idag. Kan ikke skjønne at MGS3s grafikk er så veldig mye dårligere. Har du (staal) noen gang tatt en titt på vår venn Snake in-game? Eller en random fyr i Tekken 5 for ikke å snakke om det. Sony (og utviklerne) leverer hver eneste gang, tross litt labre launchtitler, så jeg skjønner ikke hva du babler om :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jesus-tap-dancing-christ. Kan noen ta ansvar å stenge denne tråden, før den fører oss alle inn fortapelsen? Når tråden i hovedsak legger opp til en flamewar, bidrar den vel ikke til stort nyttig?

Lenke til kommentar
Pricks og Staal har ingen troverdighet.

Pricks spesielt dummer seg jo loddrett ut når han viser MGS 4-bilder og sier det ikke ser bra ut. Alle som har en viss ide om teknologi i spill ser omgående om det er in-game eller ikke.

Nå spørs det jo hvem som dummer seg ut, siden jeg ikke har nevnt MGS i det hele tatt.

Så hvor ble det av troverdigheten din?

Siden Pricks ikke turde å ta utfordringen min med å stille faktiske gameplaybilder opp mot hverandre fra Resistance Fall if Man og Perfect Dark Zero

Hvorfor skulle jeg gjøre det? Jeg har ikke nevnt disse spillene med ett eneste ord. Om grafikken på 360-spill suger så er det fortsatt ingen unnskyldning for å ta blodpris for en ikke-spillkonsoll som er overhypet og ikke kan levere det Sony lovet, ut fra bildene i denne tråden.

Sa noen "troverdighet"?

Vi vet av erfaring at Sony gjerne lyver om teknologien sin. Og igjen viser det seg at nyere screenshots ikke er av samme kvalitet som tidligere påståtte in-game-screenshots, som du ser i første innlegg i denne tråde.

6747188[/snapback]

Hvilke "historiske erfaringer" er det du peker til uansett?

Du er vel gammel nok til å huske PS2-launchen og hypen Sony la opp til for den?

Selvfølgelig kommer utviklerne med hype på et marked som krever så mye. Hva venter du de skal si? "We think this is a big step in the right direction, but the graphics are somewhat edgy, and when it moves it looks kinda crap; not what we hoped for at all!".

De kan slutte å lyve, og å påstå at ting som er tech-demos/pre-rendered er representative for det ferdige produktet.

Mange av de screenshotene du postet var faktisk utrolig pene mens du tydeligvis var helt uenig.

Pene, men ikke pene nok til å rettferdiggjøre hypen og den ekstreme prisen.

Kan ikke ta det seriøst, særlig også med tanke på at disse spilla er første bølge for konsollen, og det at de faktisk ikke er ferdig.

6751602[/snapback]

Så jeg får ikke være skuffet når nyere bilder ikke viser kvaliteten Sony skrøt av tidligere? Deg om det.

Lenke til kommentar
Nå spørs det jo hvem som dummer seg ut, siden jeg ikke har nevnt MGS i det hele tatt.

Så hvor ble det av troverdigheten din?

Nå dumma jeg meg faktisk litt ut :p . Sorry for det!

Istedenfor "Pricks" skulle det stått "Staal".

Da blir ting satt i riktig kontekst. ;)

Lenke til kommentar
Hva med å legge i mente at disse in-game bildene er fra førstegenerasjonsspill som maks er 60-80% ferdige.

6756225[/snapback]

Ja, vi får satse på at det er dette det skyldes. Og etter hvert så blir kvaliteten bedre, og Sony setter ned prisen. Da begynner det å bli interessant å se på det. Hvis God of War 2 er like knall som eneren, så må jeg jo ha treeren! :hmm:

Men jeg nekter å betale seks tusen lapper for en maskin som leverer forrigegenerasjons grafikk, bare i høyere oppløsning.

Det eneste jeg ikke får til å stemme er hvordan spillene kan ha sett bedre ut da de var enda mer uferdige...

Endret av Pricks
Lenke til kommentar

6754040[/snapback]

Syns jeg så et par bilder fra MGS4 der også jeg. :)

6754154[/snapback]

Der skrev jo Staal vitterlig at det er forskjell på grafikk mellom gameplay og in-game cutscenes.

6754250[/snapback]

Jess, hvor in-game eksempelet var et dårlig off screen-bilde tatt med kamera... (wtf?) MGS2s grafikk er i stor grad kurant, selv idag. Kan ikke skjønne at MGS3s grafikk er så veldig mye dårligere. Har du (staal) noen gang tatt en titt på vår venn Snake in-game? Eller en random fyr i Tekken 5 for ikke å snakke om det. Sony (og utviklerne) leverer hver eneste gang, tross litt labre launchtitler, så jeg skjønner ikke hva du babler om :hmm:

6755350[/snapback]

Tror ikke bildet er tatt med kamera..

Mener jeg har sett begge de to bildene før, i en artikkel om PSP-versjonen, MGS - Portable Ops.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...