Delvis Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Lurer på hva i verden som er skjedd med newsgruppene nå? Jeg pleier å bruke Mailgate, og hvis jeg ikke er innlogget der, så er siste oppdateringer fredag 16 juni??? Hvis jeg logger inn så er det oppdatert til 18 oktober, men når jeg skriver inn en melding kommer den aldri opp lenger etter flere dager. Hva har skjedd?? I går kom jeg inn igjennom news i outlook express, men i går og i dag står det bare og ramler, og kommer ingen steder. Er det noe som generelt er galt på news serverene, eller noe? Noen som har peiling hva det er? Lenke til kommentar
talisar Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hvilken leverandør av usenet tjenester bruker du? Jeg betaler 15$ i mnd for tilgang til rask server som har veldig god service og completion av grupper. ISP newsservere er ofte kjipe og treige og fungerer dårlig, og de har hvertfall ikke noe særlig av binaries grupper. Er ikke noe galt med usenet, postes heletiden fortsatt:) Lenke til kommentar
LeD Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Man kan få gratis tilgang til en meget god newsserver her: http://news.cis.dfn.de/ Du må sende en mail for å få brukernavn og passord, men ellers er det ingen problemer. LeD Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Bruker ikke usenet i det hele tatt. Har Isp server , og det virket på an annen gruppe merket jeg, men den jeg hadde vært på før, så står det bare og jobber og kommer aldri inn. Men hos mailgate har det aldri vært noe problem før, Og det ser ut til å være noe som ikke stenmmer helt der, siden postingene ikke oppdateres som de har pleid. Nå gikk jeg inn på Google gruppene og fant noe av det igjen der, og får se om postingen virker der. (bruker News veldig lite, så jeg ser ikke grunn til å betale noe for det) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 12:20, skrev LeD:Man kan få gratis tilgang til en meget god newsserver her:http://news.cis.dfn.de/Du må sende en mail for å få brukernavn og passord, men ellers er det ingen problemer.LeD Takk for det også :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 12:25, skrev groenn:Bruker ikke usenet i det hele tatt. Eh? Usenet = news. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Åja, sånn ja. Jo det er sikkert riktig :smile: Tenkte på steder der de bruker navnet "usenet",og trodde det var det som var ment. Er sikkert helt på jordet nå Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Nei, ordet Usenet brukes ikke særlig ofte, bortsett fra på news. :wink: De store avisene omtaler news/Usenet som chattegruppe og chatteside. Heh. Edit: Leif. [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-10-25 23:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå