Fisk1 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Flaringo. + Har bedre navn nå enn før. + Har mange saklige og ryddige innlegg. - Har 1145 poster i OT-baren, mot 619 i World of Warcraft-delen. ( ) 5/10 (Jeg synes forresten det er vanskelig å gi karakter på en person. ) Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Flaringo +Nice pc +Mange inlegg -Spiller wow -Gir noen discred for å være en type character på wow 3/10 Takler bare ikke wow-greia.. EDIT: "Uppi rumpan!" Vi burde innføre et køsystem her! Post et nesten tomt inlegg under han du skal vurdere, også redigerer du det etterpå, for da slipper du å bli for sein. Endret 26. juni 2006 av _Glory_Host Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) _Glory_Host: + Glad i musikk + Glad i fotball + Stemmer KVITOST!! + Er C&C-fan + Bruker Opera + Forstår heller ingenting av Grow 10\10 Var ikkje så værst dette Endret 26. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 zeph. + liker fotball og det vanlege pjattet + Stilig avatar - Er fra haugesund 6/10 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jonasbrann jeg vet ikke noe om denne brukere bortset at han henger i annet , så det blir - , da jeg er for og legge ned den kattegorien og merge den med ot baren sier 4/10 da , og da er 5 nøytralt Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 FtZ- Han har vært her lenge, har mange innlegg og det er dermed ikke til å unngå at det kommer et godt et nå og da. Var med i de andre SO-trådene jeg har lest, og er dermed en kjent bruker for meg. Han er ingen konfliktmaker, mobber ikke andre og skaper til tider stemning. Passet også på at RPP ikke kom for langt ned på listene i stille tider. Til tross for dysleksien kan jeg ikke la være å tenke at noen av skrivefeilene kunne vært elegant unngått. Uten at jeg irriterer meg noe særlig over det. Kjenner han heller ikke så godt som en del andre OT-brukere, selv om han har vært her lenger. Har vel egentlig bare med aktivitetsnivå å gjøre. 6/10 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) svamp +har vært her nesten like lenge som meg +har akkurat 3100 poster i ot-baren nå +har en del ok poster rundt om etter hva jeg kan se kommer ikke på noe negativt 8/10 EDIT: btw jeg har ikke skrive feil og er det du eller meg som har lavt aktivitetsnivå her Endret 26. juni 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Svamp + Bruker Opera. + Hyggelig fyr. + Liker nugatti og agurker. + Har generelt en god standard i innleggene sine. + Er som regel søt, snill og grei. Kommer ikke på noe negativt jeg. Faen, glemte karakter igjen. 8/10 Endret 26. juni 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) DemonFudge + Jeg har ikke hatt mye direkte kontakt med ham, men han er veldig godt likt av fredrik, and any friend of his... + Ekstremt god musikksmak + Veldig fin holdning til det meste + Ofte ærlig og åpen om ting andre ikke hadde sagt på et forum, som gjør det til et bedre sted + En av de få som gjør forumet verdt å henge på. + Stram, likandes kar - Kommer ikke på så mye negativt Sterk 9er edit: FtZ: Du kan i det minste forsøke å skrive noe andre vil lese, slik at tråden holder et noenlunde nivå. Endret 26. juni 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) SteffyBoy en spam boy uten like , men det meste er bra inlegg med et eller annet fornuftig i 9/10 EDIT:BTW swamp radiobardufoss FTW [radiomannstemme] RADIOBARDUFOS [/radiomannstemme] EDIT2:SteffyBoy : jajajaja slutt og mas Endret 26. juni 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Steffboy +En gang saklig, alltid saklig +Kverulerer ikke +hater folk som spammer for ingen ting Hvem kan mislike steffboy 10er Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Fredrikrb For det første, jeg vet ikke hvorfor jeg reservere denne plassen en gang til. =\ For det andre, Fredrik. Ingen kan matche Fredrik. Forumet ildsjel og generelle sjel. EOD. 10/10. Selvfølgelig hater du meg, Hyrlen. Endret 26. juni 2006 av Hylo Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Fredrik +Selvironi +Ikke skinnhellig +Kul fyr -Ikke fra Tromsø. 9.8/10 edit: Hylo jeg hater deg. Egentlig ikke Endret 26. juni 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Hylo: +Gjennomført kul +God humor +Hyggelig fyr, en av favorittene, absolutt -Hører på feil musikk 9.9/10 Hyrlen: +Har peiling på hva som må til for at en bil skal bli bra. Jeg liker A4-en din. <3 +Har alltid sett på som en positiv kar, og aldri tenkt noe negativt om ham i hvert fall Kjenner deg dessverre ikke så godt, så jeg vet ikke så mye om deg, men det er flott å vite at man settes pris på. 9/10 Endret 26. juni 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Fredrikrb + En utrolig hyggelig person. + Har en fiiin søster. + Fantastisk humor. +/- Moren har jeg ikke sett, mulig hun er rawr. - Bor i Skien. - Hører ikke akkurat på den beste musikken, men jeg bruker ikke det imot han. 10/10 Endret 26. juni 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 DemonFudge: -Gammel forumhore, 21 år? -Teit Brokeback Mountain lignende avatar -Burde begynne å skaffe seg et liv +Mange fine meninger +Tøft navn, Thortein er funky +Tøft nick' +Fint hår 8p pga avatar Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) St.Matias + Mest aktiv i OT-baren. + Ung. Smårips. + Liker damer. - Ser ikke så mye til han. - Vet ikke forskjell på homofile på prærien og unike gitarister. 6/10. Endret 27. juni 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) DemonFudge: - Hadde myeee kulere nick i gamle dager - Kjører Hyundai + Fast inventar her i OT-baren 8/10 Endret 26. juni 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 -Negativ -Litt uviten -Har heller ikke sett deg mye før... +Hjemmesnekra avatar +Sier gulost +"Se der" sa den blinde til den døve, er morsom +Lager bra tråder 7p fordi han er slem Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 St.Matias - Seier "gulost" - Stygg avatar + Innrømmer at han er et barn (Signaturen din) 3/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg