cyberPanda Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 kt600 -uforstålig brukernavn med tall +har et hakekors i signaturen -er litt ung (dog ikke hans egen feil) +er født den 11.september +aktiv i OT baren +YAR!(><__><) 8/10 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 cyberPanda + Evig kul avatar + Flink å hjelpe + Digg signatur - Feil i link til hjemmeside - Ingen/lite info i profil 7/10 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Zappza + Kult nick og avatar. + Liker softgun. + Liker data. + Flink å skive. + Aktiv på forumet. - Stygt sitat i signaturen ( ) 9/10 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Zappza + Kult nick og avatar. + Liker softgun. + Liker data. + Flink å skive. + Aktiv på forumet. - Stygt sitat i signaturen ( ) 9/10 6431600[/snapback] o_O første gang jeg har hørt at jeg har kult nick :!: Tenker du på "fuck"? Flaringo + Digg avatar + Flink i 3ds max - Skiftet nick - Dårlig DVD brenner 8/10 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Zappza +überfet avatar +amd gutt +samme brenner som meg +frekvensene er ikke standard +har en god del fete innlegg +en som er yngre enn meg på forumet +er mest aktiv i OT baren +sunne interesser: Jenter, data og penger +worklog og hjemmelaget kabinett +spiller bf2 +Har en bra hjemmeside, med masse flotte greier på -elendig musikksmak (ved unntak av SOAD, som til nød skal få slippe, pga god vokalist) -Nordic mafia, noe så teit 8/10 Endret 4. juli 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Zappza +überfet avatar +amd gutt +samme brenner som meg +frekvensene er ikke standard +har en god del fete innlegg +en som er yngre enn meg på forumet +er mest aktiv i OT baren +sunne interesser: Jenter, data og penger +worklog og hjemmelaget kabinett +spiller bf2 +Har en bra hjemmeside, med masse flotte greier på -elendig musikksmak (ved unntak av SOAD, som til nød skal få slippe, pga god vokalist) -Nordic mafia, noe så teit 8/10 6431623[/snapback] wtf? Jeg spiller da ikke Nordic? Jeg har da bra musikksmak Metallica Pink Floyd SoaD Korn Røyksopp Weird Al SkyMarshall kt600 + Motstander av Nazismen + Lovlig + Mopedmodell til nick - ingen info i profil - rar signatur 7/10 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Zappza NordicmafiaJeg spiller et nettbasert spill som heter Nordicmafia. Det går ut på å leke gangster og er tekstbasert. Hvis du er interessert i og teste det ut må jeg advare deg, det er vanedannende! De første dagene/ukene kan du gjerne sitte meste parten av tiden du er hjemme, på skolen, om så i byen til og spille mest mulig. Pink FLoyd liker vi, var inne på last fm, stod bare rap musikkere der +Leker med mac os +Du har pene jenter på skolen +Du har samme lokale tid som meg :!: -Bruker opera? 8/10, samme som istad, da jeg ikke ser noen god grunn til å bytte, ennå Edit: det er ikke en mopedmodell, men navnet på et chipset, som er nicket mitt, lite orginalt, men jeg fikk registrert en bruker på det for en skøy tråd dette er Endret 4. juli 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Zappza NordicmafiaJeg spiller et nettbasert spill som heter Nordicmafia. Det går ut på å leke gangster og er tekstbasert. Hvis du er interessert i og teste det ut må jeg advare deg, det er vanedannende! De første dagene/ukene kan du gjerne sitte meste parten av tiden du er hjemme, på skolen, om så i byen til og spille mest mulig. Pink FLoyd liker vi, var inne på last fm, stod bare rap musikkere der +Leker med mac os +Du har pene jenter på skolen +Du har samme lokale tid som meg :!: -Bruker opera? 8/10, samme som istad, da jeg ikke ser noen god grunn til å bytte, ennå Edit: det er ikke en mopedmodell, men navnet på et chipset, som er nicket mitt, lite orginalt, men jeg fikk registrert en bruker på det for en skøy tråd dette er 6431643[/snapback] Ah, stemmer det. Hjemmesiden er gammel, ikke oppdatert siden februar tror jeg. Spilte det før, før det ble mote, når så mange starta slutta jeg Stemmer det, Winamp har gått uten min tilstedeværelse. Når det ikke er noen og passe på går det skeis. Mac OS, Jentene på skolen og Opera er knall Ah, er en mopedmodell også. ________ kt600 + Liker Pink Floyd + Er norsk - Bruker FF - Rart nick 7/10 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Man skal vurdere brukeren, ikke avataren, interessene, signaturen, maskinvaren osv. Zappza: - Mener å huske at han er en OT-hore - Ingen virkelige gode poster fra den kanten + Ingen virkelige teite poster fra den kanten 4/10 Endret 4. juli 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 LarsP kongen over alle konger årets bruker i fjor Helten til mange har fin dame Skulle vært moderator Dog ser han ikke ut i måneskinn. Magen er kommet og issen er på vei. så for å trøste han får han 11/10 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Oivind dahle Har en svært bra avatar. Morsom signatur. Svært aktiv på forumet. Liker damer (svært godt) Har vært moderator (??) 9/10 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Oivind_dahle +Kongen over alle konger, selv larsP +Damespesialist +Har fet hund +Vet utrolig mye rart, spesielt om skjermer +Er mester i å finne meningsløse ting på nettet -sluttet som moderator -sluttet som skjermtester på hw -ikke fullt så aktiv som han en gang var. 10/10 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Herr Brun + Over den seksuelle lavalder (haha) + Utrolig søt og fin på håret + Har en søt hund som heter Odin (men jeg kaller den bare Krølle) + Snakker flytende Fransk + Og Nordlending + Har verdens kuleste sommerjobb + OT hore + Flink til å underholde meg på msn - Planlegger å voldta meg i søvne 10/10 Endret 4. juli 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Linn Christin + er pen + er jente + har hund + har masse bra innlegg - vil ikke date meg 9/10 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 6431895[/snapback] Linn Christin + Peneste jenta på forumet + Over alle lavaldre + Har en nydelig hund som heter et eller annet søtt + Er hardcore gamer + Er singel - Siste punktet varer sannsynligvis ikke så altfor lenge 13/10 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Herr Brun + Uansett når jeg kommer innom OT-baren er han her + Sier mye morsomt + Ze french überuzer + Morsomt navn - Avataren... 8/10 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Herr Brun + Uansett når jeg kommer innom OT-baren er han her + Sier mye morsomt + Ze french überuzer + Morsomt navn - Avataren... 8/10 6432039[/snapback] + Har PSP -For mange I-Pods +OK dataer -Fjortiss-maskin-æhm jeg er født i 1991,november-føler meg fornærmet +Hjemmeside, både fin og .jp Virker grei men jeg blir irritert av alt fjortiss-pratet... 5/10 Endret 4. juli 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Joakim-killer: +kult nick, litt i gråsonen +Psycho avatar (Dragonball?) +Ryddig og interaktiv signatur -Nokså ny på forumet +44% i OT-baren Vel, gir deg 8/10, jeg, Joakim, det blir nok stam-bruker og OT-hore av deg en dag også. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Hippie-Erlend +Den onde av tvillingene +Liker Zelda -Har bilde fra feil Zeldaspill +mye bra og konstruktivt i mobildelen -Han har ikke mye fint å si om meg 7/10 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Solid_ + Tror han ser meg overalt + Bor i Oslo + Bor i riktig del av Oslo + Har morsomme innlegg + Deltar ofte i tråder jeg deltar + mye konsollspill + Har noen år på baken 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg