Suburbian Hero Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Ustedalen: +God avatar -Sær hjemmeside -Reklamerer hjemmesiden via signatur +Greie interresser +44% av innleg i off-topic Kjenner deg ikke men likte at du har 44% av innleggene dine i off-topic. Hjemmesiden trekker ned en del, den er rett og slett rar. Karakter: 6/10 Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Joakim-killer - Ikke noe særlig til avatar -- Har 138 av sine 151 OT-innlegg i den uendelig tåpelige "Ødelegg ønsket-leken" + Er aktiv i andre forum enn OT + Skriver ikke så verst + Tar seg ikke for mye til rette som "ny" 4/10 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Svamp + har en pc fra forrige årtusen men bryr seg ikke om det + har d70s + Kan litt om alt + Deltar overalt i forumet - er gutt og ser ikke ut i måneskinn 8/10 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) vegis +Virker hyggelig +Grei avatar -Liker trance -Liker Nordic Mafia 3/10 (Jeg er i dårlig humør) 6426554[/snapback] no fuckings way, at eg liker de spillet oivind_dahle + god smap på babes + alltid kul avatar + poster fantastiske tråder og svar 10/10 Endret 3. juli 2006 av vegis Lenke til kommentar
Mith Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 vegis + Har vært her like lenge som meg, men poster "litt" mer. + Nicket ditt (hvis du er vegetarianer) + Er fra sunnmøre + Har norge i bilder i siggen sin - Liker trance og moped - Ser på lost, 24 og prison break. - Hovedkort som avatar - Nicket ditt (hvis du ikke er vegetarianer) 5/10 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Mith + Er medlem :> + vært registrert lenge:) - Rødt flag i avatar - Muligens komunist - Virket som du var vegetarianer - Lang dårlig sitat i signatur - Få post's - Fra sunnmøre - Garrantert ikke like hot som meg 1/10 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Ati-radeon + Har et brukernavn på et produkt som gikk ut av produksjon i forrige årtusen, men bærer det ennå med stolthet + Har peil på data + Har vært medlem lenge Solid bruker med masse erfaring 8/10 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 ATi-radeon: Kjenner ikke igjen en god signatur når han ser en. Monty Python FTW 1/10 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 JacEr +endelig en kar jeg husker godt. +henger på film forumet + liker gode filmer +liker james bond +er for det meste snill og grei -har ikke noe signatur 8.8/10 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 gunfreak19 + Henger på filmforumet + Liker gode filmer og har god smak + Har historie som en interesse + Aktiv bruker så lenge jeg har vært her + Virker som en grei og hyggelig kar - Virker veldig opptatt av våpen, litt mer enn det gode - Har tall i nicket og jeg liker ikke nicket i seg selv 8.5/10 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Ustedalen + Er en gud på å ta bilder + Kan ps + liker film + syns the pianist er en bra film + Er glad i film + Bloggen hans er suveren 9/10 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 oivind_dahle +kranglefant +kan sine saker +babes...(trenger ikke å si mere) -kraglefant 8/10 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) B|real + en god moderator, som gjør en god jobb + tror ikkje han har gitt meg warn før 9/10 Endret 3. juli 2006 av vegis Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Vegis + Liker skumle filmer + er hetrofil + Liker anime - Ser på Prison Break - Er sunnmøring (= Rar dialekt) 7/10 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Zappza + synst sunnmøringer har rar dialekt + er hetrofil - ser ikkje på Prison break 7/10 snakker ikkje sunnmørsdialekten. snakker bergensk dialekt Endret 3. juli 2006 av vegis Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 vegis + - Teit/merkelig avatar - Skriver ikke så godt - Skriver nynorsk, eller, dialekt kanskje - Ser på Prison Break Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) vegis + - Teit/merkelig avatar - Skriver ikke så godt - Skriver nynorsk, eller, dialekt kanskje - Ser på Prison Break 6429213[/snapback] takk Northgarden - mobber meg pga. eg bommer på tastene når eg skriver fort - kjedelig avatar - aktiv i SO5 1/10 Endret 3. juli 2006 av vegis Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 vegis + Sier takk - Sier han bommer på tastene når han skriver fort, men du kan vel skrive saktere? - Tenner på alle pluggene Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) NorthGarden - tror eg er sint, hvorfor insuinerer du det? - har ingen sakelige argumenter mot meg fortsatt 1/10 Eg kan ikkje skrive saktere nei. eg vil skrive fort, og bli ferdig med det Endret 3. juli 2006 av vegis Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) NorthGarden +Kreativt brukernavn +Fasinerende avatar +Til tider morsom +Imponerende flink til å skrive +Pioneer på e-ekteskap +Aktiv i OT-baren -Spammer 9/10 EDIT: Synes ikke vegis' post over meg bør telle, da den bare er der for å kritisere Northgarden og er en ufullstendig vurdering. Endret 3. juli 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg