wewwen Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Articfare Har humor tøff men gammel avtar. ikke sett så mye av han 7/10 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 ErikFN + Har kul avatar + Hadde kul avatar foer (American History X, knallfilm) + Hadde veldig kul avatar foer det igjen (Nicholas Cage er kongen) - Har ikke sett saa mye poster av han 7/10 da. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Marley +Fett nick, veldig nostalgisk for meg +Koslig signatur +Veldig seriøs +Flink til å skrive +Handsome dude - Dog kjekkere før han klippet seg (unnskyld om jeg blandet med andre nå, men tror det var deg. ) 8/10 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Vegard_ + kult navn + tøff avater - kan ikkje huske å ha lest så masse av hans innlegg + mest aktiv på OT-baren +/- Er skole nerd (tenker på dei 11 sekserene dine) 7/10 Endret 30. juni 2006 av vegis Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Vegis: +Tøft navn, ja. - Småstygg avatar (sorry) ----- Mener å huske at han kom med et dårlig argument mot homofili a la "Hva hadde skjedd om alle ble homofile? Hæ?!" +Nynorsk! (Blander dog en del med bokmål, men ikke noe å trekke for) +Stort sett seriøs +Henger en del i Ot-baren +Politisk av seg (vi deler kanskje ikke politisk syn, men det er så dritt å trekke for, så jeg gir deg pluss for å være politisk i det hele tatt, hehe) 7/10 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Vegard_ + Søt + Smart + Skriver veldig bra, til tross for noen av og til. + Hadde stemt RV. + Er en knallgod venn. - Har en middelmådig mobil. 10/10 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Redline_ + Morsom + Møtt han IRL + Grei + Skriver riktig + Har en fin dame 10/10 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Redline_ +Usannsynlig smart +++Kjekk! +Imponerende god i grammatikk og slikt +Sporty +Uforutsigbar +Spennende +Morsom +Kjempegrei +Koslig kar IRL +God humor +Good taste in ladies +Seriøs på forumet +En kremkar av en god venn - Henger lite i Ot-baren 10/10 Zeromac: ++Kjekk type! +Hadde elskbart hår (bilde av ny sveis, plx) +Poster mye i Ot-baren +Flink til å skrive, spesielt med tanke på alderen +Saklig når det trengs +Usaklig når det trengs +Hyggelig IRL +Jævlig grei! +En av mine beste venner +Veldig åpensindig +Forguder avataren hans! 10/10 Endret 30. juni 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
Erren Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Vegard_ +Kul avatar +Smart +Harselas +RV +Nintendo +God musikksmak -Arbeidsnarkoman! +++medlem av AMFK(selv om det ikke står i signaturen) +God bror.. 10/10 EDIT: Egentlig 9/10, men han står og slår meg nå.. T-T Endret 30. juni 2006 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Hippie-Erlend + Er litt hippie. (Vet han ikke er det, men frisinnede personer er fint.) + Er litt kjent på forumet, men ikke blant de mest kjente. + Grei fyr, hvertfall hva jeg har sett av postene hans. - Har sansen for Kirby. 6/10 Endret 30. juni 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 demonfudgeeeee: +ærlig +underholdende +har humor +mye vettugt å si +kan regne med denne gutten:-p -farlige slagvåpen og kniver -skummelt kjæledyr i glassbur -suger i kabal 10/10-kvalitet! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Hanne:) + Snill + Morsom + Artig + Vet ikke at jeg lar henne vinne i kabal. + Suger.. um.. andre ting. + Ei jente man kan snakke med. + Ei som stiller opp - Faren er politi. (Shotgun wedding i den gården altså. ) - Vinner som regel alltid i alle spill. (Ikke det at jeg er en dårlig taper, men jeg vil vinne EEEEEN GANG.) - Er ikke singel 10/10. Edit: Faen, glemte noe. Endret 30. juni 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Hanne: +Grei jente (over forumet, kjenner ikke henne irl) +Henger masse i OT-baren, selv om hun har en del innlegg utenom! Bra blanding. +Diskuterer omtrent alt mulig i OT-baren (hvertfall der jeg er innom) +For det meste saklig, noe som er bra til å være i OT-baren x] -Sier hun kommer fra en kald vidde -Tror jeg unskyldte meg med å rydde klær da vi skulle spille kabal Konklusjon; 9/10 edit: du redigerte det gamle innlegget ditt samtlig som jeg la inn jo ;p Endret 30. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 espennyh + Poster mye bra i RPP - Spamhore (?) - Poserer nesten alltid med solbriller +/- aldri skjønt meg på nicket ditt + .... men du virker som en knakendes hyggelig fyr 9/10 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Zeromac: + Liten og søt +- Avatar som ligner på deg - Driter i 14-tegnsregelen - Poster uten bilde i RPP - Kaller espennyh for en idiot. Han er en premieidiot, ikke en idiot. 3/10 Endret 30. juni 2006 av Dahl Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Dahl: +kvalitet +Tøff avater + Mest aktiv i Ot-baren + skriver bra artikler for HW 9/10 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Dahl: +Seriøs fyr har jeg inntrykk av! +Virker som du jobber seriøst med opplegget ang. hw-lan. (og det liker man ;D ) +Nok et OT-troll -"idiot" ? takk! 9/10! edit: Jeg poster for treigt i posten her x] Tror det er best jeg legger meg edit2: Tror jeg tog ann Dahl ; ) Endret 30. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Vegis: - Skal ikke på HW-LAN fordi han fikk advarsel på forumet - Kvantitet fremfor kvalitet - Tidligere mange teite innlegg + Har skjerpet seg litt + Virker som en grei person 4/10 Edit: Tuller med deg, espennyh. Endret 30. juni 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Dahl + Fin rumpe + Kjekk + Deilig - Maser - Mobber - Er litt teit - Frekk - BRUKER SIKKERT POSESNUS OGSÅ! 10/10 Er jo litt glad i han da. Endret 30. juni 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 DMNFDG + Kul avatar + Gladgutt + Frank Zappa + Aktiv i OT-Baren - Døv musikksmak + Misliker Dahl litt - Er litt glad i Dahl 10 / 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg