Gå til innhold

Vurder brukeren over deg.

Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rebel-Rider

+ Fengende brukernavn.

+ Har vært bruker her lenge, og har sannsynligvis noe "erfaring".

+ Skriver godt.

+ Eldre enn meg, og sannsynligvis mer moden.

+ Grei profil.

+ Saklige innlegg.

- Noe juletreinspirert signatur.

- Kjører noe jappeshit.

- Aldri sett før. (Har kanskje sett deg under "Zandro")

7/10

Lenke til kommentar
Har du røyka sokka dine eller? :wee: Hahaha. Godt med en latter sånn utpå kvelden.

6920253[/snapback]

Kan forklare litt nærmere om du vil.. Navmet ditt minnet meg om en skiløper, avataren så litt ut som rubix kube. OT-baren er der du henger oftest-

I signaturen din står det; "Jeg vet om ei som er heit!"

Du vet om ei som er heit tyder på at det ikke er dama di, så jeg går i den retningen at du ser på henne mer enn du rører, og der kommer din venninne Skybertine inn i bildet.. :fun:

Lenke til kommentar

Jeg møter Battone i en mørk sidegate. En mørk skikkelse, med en rifle. Hans standpunkt kan klart sees med et bilde av Mr. Gates på genseren. Han så meg ikke, men jeg følger etter. Han sniker seg opp på ett av hustakene, rett over gata fra Tux sin leilighet. Dette har han gjort før. Et lyddempet skudd går av og Tux ligger på gulvet, med Windows-logoen brent inn i panna.

Denne fremmede virker ålreit ut, og er tydeligvis glad i å ta ting ut av løse lufta. Avataren er litt artig, og signaturen sier mye om hans standpunkt i dataverdenen. Ikke så grusomt mange poster på tiden han har vært her.

7/10

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...