Skarstard Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Zeromac: - Må absolutt fortelle alle at han har mange poster i OT-baren. - Veldig ung. - Var slem med Soviegpig (ja, denne teller mye). - Hårsår + Grei kar med få unødvendige poster. + Detaljert profil. + Fin avatar. 1/10 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Skarstad: + Grei avatar + Helt OK profil + OK nick + Sett mye i OT - Litt barnslig av og til - Kjedelig signatur - Kan slenge fra seg en den unyttige poster 6/10 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Newt32 + Nordboer + Ofte sett i OT-baren + Ikkeno posthore + Liker junkfood + Fornuftig - Kjedelig avatar 9/10 Edit: Joda mye bedre nå Newt32 Endret 23. september 2006 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 - Har mr. chaos som personlig bilde (hater alt i forbindelse med Jamba) Jeg hater også Jamba, var ikke klar over at det var 'Mr. Chaos'. Var bare ute etter en demon, bedre nå? NB: Ikke vurder meg, men Rebel-Rider. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Rebel-Rider + Fengende brukernavn. + Har vært bruker her lenge, og har sannsynligvis noe "erfaring". + Skriver godt. + Eldre enn meg, og sannsynligvis mer moden. + Grei profil. + Saklige innlegg. - Noe juletreinspirert signatur. - Kjører noe jappeshit. - Aldri sett før. (Har kanskje sett deg under "Zandro") 7/10 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 NorthGarden Jeg trur han er super til å gå på ski, han løser rubix kube på under 3 sekunder og har en strålende fremtid i OT-baren. Han liker best å se på jenter og har mest sannsynlig ei usynlig venninne som heter Skybertine.. 10/11 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har du røyka sokka dine eller? Hahaha. Godt med en latter sånn utpå kvelden. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har du røyka sokka dine eller? Hahaha. Godt med en latter sånn utpå kvelden. 6920253[/snapback] Kan forklare litt nærmere om du vil.. Navmet ditt minnet meg om en skiløper, avataren så litt ut som rubix kube. OT-baren er der du henger oftest- I signaturen din står det; "Jeg vet om ei som er heit!" Du vet om ei som er heit tyder på at det ikke er dama di, så jeg går i den retningen at du ser på henne mer enn du rører, og der kommer din venninne Skybertine inn i bildet.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg møter Battone i en mørk sidegate. En mørk skikkelse, med en rifle. Hans standpunkt kan klart sees med et bilde av Mr. Gates på genseren. Han så meg ikke, men jeg følger etter. Han sniker seg opp på ett av hustakene, rett over gata fra Tux sin leilighet. Dette har han gjort før. Et lyddempet skudd går av og Tux ligger på gulvet, med Windows-logoen brent inn i panna. Denne fremmede virker ålreit ut, og er tydeligvis glad i å ta ting ut av løse lufta. Avataren er litt artig, og signaturen sier mye om hans standpunkt i dataverdenen. Ikke så grusomt mange poster på tiden han har vært her. 7/10 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Marley: Søtest av forumgutta Kjekk Fantastisk hyggelig å snakke med OT-gutt Pentax <3 10/10 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Herr Brun: + Hyggelig. + God i fransk. + Henger i OT + Kul avatar. + morsom sigg. + Vært her lenge + Bra utfyldt profil - ?? 10/10 Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Herr Brun + Snill fyr + Fin avatar + Greit utfylt profil + Vært medlem lenge + Er Herr Brun 10/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) -Redhead- +Tøft nick +Ot-hore -Aldri sett før -Få innlegg (Hvis vi trekker fra Ot) -Nytt medlem -Kjedelig avatar 4/10 Endret 23. september 2006 av ingebrigtz Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hehe, er ikke readhead jeg heter da 'lesehode' Er redhead IKKE vurder meg. Vurder ingebritz Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 ingebrigtz: + Trippy avatar + Detaljert profil + Tror ikke du er perfekt (hvis du mener det som er i signaturen din) - Tror at Cola gjør verden til et bedre sted 7/10 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Dj_eLmO -Forskjellige størrelser på bokstavene i nick +Elmo i nick og liten elg i avatar. Antatt fan av Eeek! -Sannsynligvis politisk interessert -Dårlig utfyllt profil +Mest aktiv i OT-Baren - ..,men ikke aktiv i SO 3/10 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 SnittLeif + Har bytta tilbake til sitt gamle nick. + Poster mange bilder av seg selv i RPP +++ Tar opp kampen mot ekle drittkjerringer her på forumet + Politisk aktiv + Virker hyggelig - Ingen minus 10/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Cun + Kul avatar + Godt utfylt profil + Total War-fan + Kul dude + Aktiv i OT-BAren og SO5 + Postet mange bilder av seg selv i RPP + Sannsynligvis en av de beste signaturene på forumet hva anngår innhold + Forummann - Ingeting 10/10 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Orresnei + Kjekk hatt da + Grei moderator + Drikker hvitvin + Relativt aktiv + Hyggelig fyr - Finner ingen 9/10 Endret 23. september 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Neppe +grei singnatur +liker filmer,eplejuice,svømming og musikk +høres ut som en hyggelig fyr +grei antall poster +har ikke noe negativt og si om deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg