SurfingElite Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 + Søt Avatar STORT - Spiller wow MED WOW 2/10 UTEN WOW 9/10 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 -liker ikke wow -vet ikke mye om han 1/10 Sorry.... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 lago + liker WoW + Har Morgan i avataren - vet ikke mye om han - ikke sett han her før 2/10 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 SkyMarshall + Eldre enn gjennomsnittsbrukeren på hw + Hyggelig fyr + Bra innlegg + Har lang fartstid på forumet + Sendte meg pm på bursdagen min + Liker samme spill som meg 9,5/10 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 SkyM: + Blir alltid i godt humør av postene hans. + Han slenger ut meninger, men kan begrunne dem også. + Heit på en spesiell måte. + Forbinder han ikke med andre brukere, han utmerker seg positivt på forumet. - Er litt harry. 9/10 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 AnAnAs + Er DRIT PEN + Må ha vært den første dama på forumet + Har lang fartstid + Har 0% warn + Bor i Oslo + Setter ville fantasier i hodet på brukerne her på hw - Sluttet å poste bilder av seg selv 10/10 Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 oivind_dahle: ++bidrag i babethreden +erm....kreative avatarer +skaper liv i OT-baren en eksemplarisk bruker full pott Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Oivind_dahle: +Mange morsomme innlegg +Mange morsomme tråder -Deler ord! -Sexfiksert +Mang en god latter 9/10 EDIT; Cyperpanda eide meg... Cyberpanda: +Vittig avatar +Kuleste nicket jeg har sett i dag +Ikke særlig aktiv i OT-baren +Flink til å skrive... - ...dog ingen store bokstaver i starten av setninger 9/10 ^^ Endret 28. juni 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Vegard_: +Åpensinnet fyr +Bidro på Androgyn-tråden +Hører mye kult +Står for egne meninger.. -...som er blant annet å sympatisere med RV Jeg hater tall og karaktergreier, det er umulig å sette. Så jeg nekter. (Såpass abstrakte ting som en person er helt umulig å sette tall på). Bra for holde. Endret 28. juni 2006 av TLZ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 TLZ +Tenker mye +Rå på design, bilder osv. +Kunnskapsfull innen musikk +Har respekt for all musikk som fortjener det +Hyggelig 8/10 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Tomat-Ulf + Kul + liker meg + godt likt + samme humor som meg + liker mine non worksafe linker 10/10 Lenke til kommentar
haakie Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) oivind_dahle: Pervers humor Sex-frikisert Fin avatar Kul og ha i Babethreaden 10/10 Endret 28. juni 2006 av haakie Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Haakie - /long gone - Irriterende - Teit signatur Endret 28. juni 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) NorthGarden + Meget stilfullt avatar + God bruker her på forumet + Litt mer moderert enn de fleste OT-brukere + Virker veldig grei - Kanskje litt sær? 7/10 Endret 28. juni 2006 av Hylo Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Hylo + Virker meget spesiell + Har egne meninger + Skal på HW-LAN - Snuser/røyker - Kanskje litt sær han også? Orker ikke noe vurderingstull. Edit - Ser at TLZ også skriver om Hylo, så drit i mitt innlegg. Jeg legger meg nå. Endret 28. juni 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Hylo +Blodharry +Metallfan med særlig smak for deathmetal, men liker likevel mye annet utenom metall. +Som skrevet, god musikksmak +KNALLKUL personlighet +Hærlig frekk/sarkastisk +Rett og slett veldig metall (selv om han har klippet håret) +Vedig grei fyr, rett og slett +GOD på bass +Kunnskapsrik rundt musikk +EDIT: Trapper ned røykingen/snus og har begynt å trene -Snuser -Røyker -Stygg avatar -Skifter avatar for ofte -Sluttet å bruke avateran jeg lagde Jeg liker som sagt ikke å gi karakter, jeg synes det er teit å gi et tall på en person. Men Hylo er en fantastisk person. EDIT: Etter en oppdatering så er visstnok eneste virkelig negative på vei ut, mao så knekker Hylo seg langt utenfor karakterskalen. Hylo er en av de kuleste menneskene jeg vet om. Men seriøst, HATER å settte tall på folk. Teit regel! Endret 28. juni 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 TLZ + Reflektert + Moden + Hjelpsom + Kunnskapsrik (spesielt angående musikk) + Filosoferende + Positiv - Litt frekke tendenser av og til 9.5/10 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) + Mange innlegg + Liker gambling + Bruker seg selv som avatar - Er moderator 9/10 Endret 28. juni 2006 av Jonasbrann Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Jonasbrann + liker simpsons + Har en enkel måte og se ting på + Har navent i nicket/seg selv som avtar + Er ny, vi liker nye folk - Fjortiss (CS). - kjenner han ikke. 5/10 foreløpig ombestemte meg 7/10 Endret 28. juni 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 wh1te + Virker som at fyren har en veldig intelligens. Dette misunner jeg ham for. + Virker som en person som virkelig bryr seg om en når du blir kjent med ham. + Er i militæret + Relativt positiv innstilling + Står på sitt + Rimelig god til å moderere + Stilig avatar -Snuser/røyker Gidder ikke gi karakter denne gangen. Regner med at du kan skjønne utfallet selv. TLZ + Snill + Omtenksom + Utrolig kunnskapsrik + God venn å ha + Utadvent og koselig + Hyggelig å prate med. Han respekterer deg, og det merkes. + Flink på design og manipulering av bilder. + Man kan ha lange samtaler med han, uten at det blir slitsomt. + Spesiell + Raffinert musikksmak, han liker mye rart. Jeg kan ikke gi Torbjørn en karakter. Han er rett og slett for god til å gi karakter til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg