mikaragua Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 NorthGarden: + Gjør leksene sine, uansett hvor håpløse de er. + Har skuter. + Fin avatar og signatur som står til. + Går MK. + Spiller fotball. + Er liten og søt. +++ Har roet seg kraftig ned når det gjelder bruk av bindestrek og <3. - Ja, nei, si det. Virker som en kjernekar, selv om jeg ikke kjenner deg personlig. 9/10 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Redline +Konge avatar (Jokke er kongen!) +89' +Drekkings -Dårlig utfylt profil, mengler maskinvare b.l.a. -Kjenner n' ikke 7/10 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Klekkus + Nordlenning + Liker motorer + Har AMD prosessor i pcen + Kan gravere? + Flott avatar - Kjører en oljebrenner - Merkelig brukernavn 8/10 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 zandro +Peil på bil +83' +++Nordlending! +Øl<3 +Najs maskin -Ikke noe enda 9/10 Hvis du lurer på om jeg kan gravere så titt i guiden min, er mine graveringer som er der Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Klekku + Godt utfylt profil + Mange innlegg + Har skrevet er guide - Sett lite til i OT-Baren - Veldig ung enda - Kjenner ikke Sikkert en grei gutt. 7/10 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Neppe + Kjekk + Ser ut som en person jeg ikke ville køddet med IRL + Mye aktiv i OT-Baren + Poster alltid på dagtid + Skriver bra + Best avatar! + Hvis du slutter her, så vil jeg savne deg i OT-Baren når jeg er syk + God signatur (Øverste linje) - Kan være litt frekk 9/10 Endret 20. september 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Zeromac er en fast traver i OT-Baren og SO. Hans kommentarer er ikke alltid like godt motatt fra alle hold, men han holder som oftest et høyt humørnivå når vi storspammer i SO. Han får kudos for å skrive bra i forhold til alderen, alle i den alderen burde ha han som forbilde på akkurat det. Det eneste litt negative er nok at han ofte bytter avatar, og ofte nick (!) den siste tiden. 8/10 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Marley + Seriøs kar + Veldig god musikksmak + Flott avatar + Veldig hyggelig - Virker som han til tider tror det er kult å røyke 9.5/10 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 -Nyhus- + Vært her lenge + Mange posts + Godt aktiv andre steder en ot-baren + Ganske fet avatar + Ser og oppfører seg eldre ut enn det han er. - Synes han ser litt bitter ut - Teit Signatur 7/10 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Neppe: +Tøffeste avataren +Er god på å skrive og formulere seg +Er koselig -Ganske ung (?) -Slår vennene sine 8/10 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Mushi + Beste forumjenta! + Ser bra ut + Mye aktiv i SO 5 og OT-Baren + Er Mushi + Har mange søte katter + Tar ofte bilder av seg og legger ut i RPP + Bleket håret for en stund siden, og det ble bra + Er jente - Er ingen minus 10 / 10 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Zeromac + Endelig fått endret brukernavnet tilbake til det gode gamle. + Moden for alderen. + Skriver godt! + Oversiktlig signatur. + Hyggelig, saklig og morsom kar. - Jeg savner Shadow! 10/10 Endret 20. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) NorthGarden + Phet avatar + OT-tilhenger + Artig nick + Respekt for navn i sigg + Hyggelig kar - Liker meg ikke lenger 10/10 Endret 20. september 2006 av Zande Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Zande/Glenn + Damen hans lærte meg å vaske + Utrolig grei fyr + Er ærlig + Deler hemligheter med meg - Skifta nick 10/10 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Neppe + Kompis + Utrolig grei kar + Pheteste avataren på forumet + Mange jern i ilden (intern) + OT-tilhenger + Dasker venner - Foretrekker vin fremfor øl 10.1/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Zande +Bra fartstid +En god del innlegg +stilig avatar, som jeg husker +"Kraftig nok maskin"..? +Morsom MSN-adresse 10/10 på deg, min venn! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Zepthyr - Sært nick som er rart å uttale - Gitar i avataren (alle vet at gitar er bare so last year) + Bra utfylt profil - Har ikke stående hvor han bor +OT-bruker + Tilsynelatende fan av filmen V for vendetta (eller - Guy Fawkes) ++ Fascinasjon for våpen 8/10 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 SnittLeif + Gode argumentasjoner + Virker lynende intelligent + Har både hodet og hjertet på rett plass + Har fått meg til å le mange ganger pga måten han formulerer seg på (positivt ment, altså) - Virker noen ganger litt for ordentlig. 8/10 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) AnAnAs + Kalles "for ærlig" til tider, noe som er en motsigelse. Jeg digger henne for det. + RPP-favoritten min siden 2003. + Ingen grenser for hva som ender i et av innleggene hennes (jeg nevner ikke detaljer, hun vet hvilket meieriprodukt jeg refererer til). + Søt og hyggelig og koselig. + Underholdende innlegg er en garanti, en av de få. + "Seniority" <3 / 10 Endret 20. september 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Steffyboy +lettkjøpt ludder +Enda mer selvopttatt enn meg +Grei gutt (men ikke si det til noen) +Smisker +Elsker Johnny Depp, selv om han nekter for det +Fæl til å spamme på MSN -Flyttet fra Bergen til Trondheim tredje siste punktet gjør han til en klar 10'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg