edge Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Klekkus +Tøf avatar +Bra casemodder +Black Pearl +Et üblu antall poster kontra registreringstid +Bra profil 10/10 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Zepthyr henger en del i Musikkdelen av forumet, noe som alltid er positivt. I signaturen har han et kjent sitat, som sist ble brukt i den knallbra filmen V For Vendetta. Avataren er ikke noe sorgens kapittel, da det er bilde av hodet til en Fender Stratocaster, noe man alltid liker å se. Virker til å være en bra kar! 8/10 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Marley + Skikkelig grepa kar + Saklig + Hjelpsom + Fyller 18 i dag () + Hjalp meg i kjærlighetstråden + Nick og avatar 11/10 Lenke til kommentar
Axes Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Thewiz + Virker som en koselig kar + Bra pc + Fet avatar - Kjenner ikke så mye til han 9/10 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Axes - Sjangerlåst - Schizofren? - Infantil - "Eier du ikke sans for humor?" LOL! - En av veldig, veldig få mennesker man har blokkert på MSN - Kommer generelt med lite konstruktivt på forumet 0/10 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 cun: +Sett litt her og der +Mange poster godt fordelt +Like "negativ" som meg på vurdering +Bra utfylt profil +Bra signatur +Stilig avatar 10/10 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Luchy + Bidratt med mange bra oversikts/informasjonstråder + Postet kvalitetsinnlegg i Anime seksjonen + En høy person + Skriver meget godt + Klarer å begrense sin egen bruk i ot-baren - Smårusk 9.8/10 Endret 16. september 2006 av Solid_ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Solid_ + Knallbra avatar + Skriver godt + Aktiv i baren + En del innlegg + Sett mye bra/saklige poster + Er en slik bruker som ikke bare kjefter - Understrek i nicket - Byttet nick 7/10 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Zeromac + Ser ut som en 8-åring + Virker hyggelig - Bytter nick sjøl - Klager for mye på denne problemstillingen - OT-slutboy (ekspandér dine horisonter) 6/10 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Cun er en fast sjel her hos oss. Hvem kan vel ikke unngå å elske det kortklipte, morbide hodet med sin sære sans for musikk ( ) og herlig stikkende sarkasme. Han henger stort sett i musikkdelen, og er jammen kjent der. En mann man alltid liker å prate med. 10/10 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Marley + Bra musikksmak + Umenskelig hyggelig + Har bursdag i dag + Mange poster på kort tid + Aktiv - ?? 10/10 Lenke til kommentar
Axes Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Axes - Sjangerlåst - Schizofren? - Infantil - "Eier du ikke sans for humor?" LOL! - En av veldig, veldig få mennesker man har blokkert på MSN - Kommer generelt med lite konstruktivt på forumet 0/10 6873638[/snapback] Hvorfor er jeg sjangerlåst? Jeg hører på alt fra dyp grindcore til Red Hot Chili Peppers. Sjekket last.fm min? Ingen schizofren heller nei. Nei, det virker ikke som du eier sans for humor, du virker som en kjedelig fyr. Jeg hørte rykter om at du var homofil, og jeg spørte vennlig om du var homofil, men kanskje du var det siden du tok det så innpå deg? Jeg bare spørte. Eneste jeg er enig i, er den nederste linjen din.Og uansett, hatt en dårlig dag? OT: DNA1 + Virker ny på forumet + Aktiv + Virker hyggelig, kommer med "happy" innlegg - Liker ikke avataren din 8/10 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Axes + Kvitta seg med den uhyrlige stygge avataren sin. 0/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Cun +Mange innlegg +Medlem lenge +Sett han mange ganger +Film og TV -Kjenner han ikke 8/10 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 ingebrightz: +mange poster +en del nyttige linker i signaturen -litt "rart" nick -skjønner ikke hva det er bilde av i avataren 5/10 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 : + Liker system of a down (tilsynelatende) +Født samme år som meg +Virker ikke helt retard - Sier gulost Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 : + Liker system of a down (tilsynelatende) +Født samme år som meg +Virker ikke helt retard - Sier gulost 6877424[/snapback] - Liker "System of a Down" + Bra årgang, men ikke like bra som '89 + Virkelig innvolvert i "Osterkrigen" + Mange poster fordelt utover mange kategorier + Nicket får meg til å tenke på "Norman virus control" og "Texas Chainsaw Massacre" Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Even -Liker ikke SOAD +Liker deg +Bra fartstid +Endel poster +SG Special i sign trekker opp +Pepsi er bra -Men jeg er mere Cola-fan +Najs avatar da... 9.6/10 da.. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Even -Liker ikke SOAD +Liker deg +Bra fartstid +Endel poster +SG Special i sign trekker opp +Pepsi er bra -Men jeg er mere Cola-fan +Najs avatar da... 9.6/10 da.. 6877871[/snapback] -Dårlig forumnick -Aldri hørt om før +Liker SOAD -avatar Mer kan jeg ikke si...Blir vel en 3er på deg;) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Emilthakid - Ivertfal et dårlig nick - Ingen avatar - Who you? - Dårlig signatur 1/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg