Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vurder brukeren over deg.

Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ZeroMac

En bruker som ikke er 12, men faktisk 14. Det må en få si. Han skriver mye bedre enn det jeg gjorde da jeg var 14, jeg tror faktisk ikke jeg visste om forumet på den tiden. Han er ihvertfall en hyggelig del av den verdensberømte SO-klikken. Det går i mange innlegg dem i mellom, uten så veldig mange som blir lagt merke til av andre. Han kjennes vel igjen av de fleste her i OT-baren, uten at jeg tror de fleste har noe særlig inntrykk av ham.

Et fjes i mengden, dog litt mer gjenkjennelig enn gjennomsnittsbrukeren.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

SteffyBoy (også kjent som Stefan i visse diffuse kretser) er en kjent mann hos oss. Etter diverse kontroversielle avatarer fra blant annet filmen Oldboy, fant han ut at en mann som står foran en tanks var en god måte å representere seg for omverdenen (forumet) på. Han er kjent for å ikke være redd for å si sin mening, med reaksjoner som variere fra ekstremt orgasmer til krangler av astronomiske dimensjoner.

En god sjel blant oss, han får en 7/10

Lenke til kommentar

ZeroMac:

- Litt teit nick.

Takk for det! :tease:

- Skriver sjelden med stor bokstav, komma og punktum.

Vanlig å gjøre på msn og sånt.

- Irriterer meg litt på msn til tider ( :p )

Gjør jeg? Du er alltid så hyggelig å snakke med! (seriøst) :wee:

- SOAD i avataren (?)

Ja, det er SOAD. :love:

Dette var ingen vurdering. Vurder brukeren OVER meg.

Edit: Rettet på quotene

Endret av :P
Lenke til kommentar
ingebrigtz er en kar jeg har sett lite til. En ting jeg allikevel vet, er at han har sære avatarer. Det gis det kudos for. Annet enn det kan man vel si at han lusker rundt i forumets dype kanter og leser litt her og der, og poster når han måtte føle det er nødvendig.

7/10

6870312[/snapback]

Bare lurer, men er en sær kudos bra eller dårlig?? :dontgetit:

Og kansje du ikke har sett med så mye fordet jeg har vert i Polen en uke nå :innocent:

Lenke til kommentar

Marley :love:

Er en kjempehyggelig mann, som nesten alltid sprer glede i forumets OT-kant, men ikke når han er deppa for noe. Da er alltid brukerene der for ham, slik han er her for oss. Han har ikke vært her så kjempelenge, men har spredd glede helt fra første stund han skrev en bokstav her på forumet.

Han har alltid noe morsomt å kommentere, enten om det er spydig eller konstruktivt, men han gjør sjelden en flue fortred.

En kjempehyggelig bruker dette, som absolutt fortjener en applaus for sin innsats på forumet.

Det er vel ingenting annet å gjøre enn å gi deg 10/10. :)

Lenke til kommentar

Brukernavnet mitt har ingenting med Mac OS-et å gjøre.

Klekkus.

- Har for mange innlegg om dagen.

- Litt teit avatar

- Er også av den typen som tror at nicket mitt har noe med Mac å gjøre

- Er ikke mye i OT-Baren

+ Har heldigvis fått seg et nytt nick. (Det gamle var vel klikka_bZerk eller så?)

+ God i casemodding

+ Har mye bra threads

5/10

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...