Panzerhansa Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 ekwathne + action avtar + lovely signatur +\- profil -ikke sett før om jeg husker rett 7/10 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Panzerhansa -litt rart nick syns jeg +bra med inlegg +sporty +sikkert en grei fyr 8/10 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Grievdus - Vurderer andre ned grunnet et rart nick, naar han selv har et like saa rart nick selv. + Bra med innlegg. + Sporty - Liker ikke avantaren. 7/10 Lenke til kommentar
x-team Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ustedalen + Ser ut som han har vært student i USA som er mitt favoritt land + Han liker og se film - 1År yngere enn meg 8/10 Lenke til kommentar
Con Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ustedalen: + Godt utfylt profil + Skriver en flott blogg om sitt liv i USA + Flink til å ta bilder + Skriver stort sett meningsfylte innlegg - Kommer ikke på noe... 9,9/10 Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Con ++ Bilelsker + liker avtaren + har msn + regga lenge - ?? 10/10 EDIT:leif Endret 12. september 2006 av Panzerhansa Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Panzerhansa! +Fantastisk avatar! +Bra utfylt profil +genial signatur 10/10 Endret 12. september 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 ZenCo: + Sett før + Hordaland - Avatar - Nick - Lite info i profilen 4/10 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 ekwathne +Ikke total OT freak +91' mod +Data og motor +Heftig maskin -Ikke Nording -Kjenner han ikke 8/10 Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Klekkus + aktiv forums medlem + flink aktiv modder + nordlending - "færsk" - bytter(t) nick 7/10 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Tja ... her er bare førsteinntrykk jeg slenger ut da: - virker opphengt i kun én interesse - ikke spesielt glad i rettskriving, hans vakre ord "færsk" blir vel nattens mareritt - er vel litt blodharry, med tanke på nick og avatar Noe positivt? Har ikke sett så mye til personen. 2/10 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) + Jente + Hatt tre forskjellige nick (jeg og) + Vært her en god stund ehm....ja, kommer ikke på så mye mer. Endret 12. september 2006 av Even. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Hva var egentlig vitsen med å ramse opp det? Er det en vurdering? Latterlig. Hvis du ikke har noe oppfinnsomt å ramse opp, så gi f. Hvis alle skulle skrevet vurderinger som deg, hadde dette vært en kjedelig tråd. *sur megge-modus* Endret 12. september 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) AnAnAs +kreativ og spruddlende +jente, som det er så få av her på forumet. +positivt tilskudd til "OT-baren" -"triggerhappy" -dømmende -stod opp på feil side av senga i dag? 6/10 (edit: blah, steffboy you just shut me upp. ) Endret 13. september 2006 av Npvk_X Lenke til kommentar
x-team Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Npvk_X +Nordfra +Liker fiske +Sykling +Overklokking 8/10 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 AnAnAs sier bare det som er blitt sagt mange ganger; en skikkelig vurdering skal ikke være å bli ferdig raskest mulig slik at man selv kan bli vurdert. Jeg er personlig lei av å høre at jeg har mange innlegg og har vært her lenge, da jeg er rimelig klar over dette selv. Npvk_X: Her har vi en eldre bruker som har en klar interesse for hardware, og som ble medlem på den tiden det faktisk het Hardware.no. Overklokking virker å være noe han virkelig brenner for, da han skal på NM i overklokking. Han poster mye her, som får meg til å tro at han liker å høre hva andre synes om ham, noe som kan være forårsaket av enten dårlig selvtillit eller bare en genuin interesse i å vite hvordan hans e-alterego forståes av forumet. Med tanke på at han lengter etter en jente han ikke kan få, så virker det som det første alternativet er mest sannsynlig. Dette er selvsagt synd, og jeg ønsker ham lykke til videre i jakten på kjærligheten. Jeg velger å ikke gi poengsum til brukeren, da jeg ikke har et personlig forhold til ham. Lenke til kommentar
Con Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 SteffyBoy: + Ser ofte + Skriver masse fine innlegg + Har bra maskinvare + Har en pang pang i avatar!! o.O + Er masse i OT-Baren - .......? 11/10 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Con + Er noe i OT + Tøft nick + De gangene jeg har sett poster av deg, har de vært meningsfylte + Virker som om du er ganske voksen. 20 + ? + Litt mystisk, kul avatar + Liker røde knapper ( ) + Virker veldig hyggelig 10/10 Endret 13. september 2006 av ZeroMac Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Zeromac: + 150cm høy, veier rundt 40kg. + Jibber, det er tøft. + Søt på håret. + Veldig voksen i forhold til alderen. + Skriver ganske bra, få skrivefeil, og har vært villig til å lære. + Han besøkte meg da jeg var syk og spurte hvordan det gikk. - Stolt av 3000 innlegg i OT-baren. - Skiftet nick flere ganger. - Litt spam i SO5. - Har vært utro. Edit: nei, han har visst ikke vært det likevel. 10/10, eller kanskje til og med 9. Endret 13. september 2006 av Redline_ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Redline_ +Virker seriøs. -Beviste i en tråd for en stund siden at han ikke har veldig god forståelse. 0.5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg