Gå til innhold

Vurder brukeren over deg.


Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AnAnAs sier bare det som er blitt sagt mange ganger; en skikkelig vurdering skal ikke være å bli ferdig raskest mulig slik at man selv kan bli vurdert. Jeg er personlig lei av å høre at jeg har mange innlegg og har vært her lenge, da jeg er rimelig klar over dette selv. :)

 

Npvk_X:

Her har vi en eldre bruker som har en klar interesse for hardware, og som ble medlem på den tiden det faktisk het Hardware.no. Overklokking virker å være noe han virkelig brenner for, da han skal på NM i overklokking. Han poster mye her, som får meg til å tro at han liker å høre hva andre synes om ham, noe som kan være forårsaket av enten dårlig selvtillit eller bare en genuin interesse i å vite hvordan hans e-alterego forståes av forumet. Med tanke på at han lengter etter en jente han ikke kan få, så virker det som det første alternativet er mest sannsynlig. Dette er selvsagt synd, og jeg ønsker ham lykke til videre i jakten på kjærligheten.

 

Jeg velger å ikke gi poengsum til brukeren, da jeg ikke har et personlig forhold til ham.

Lenke til kommentar

Zeromac:

 

+ 150cm høy, veier rundt 40kg.

+ Jibber, det er tøft.

+ Søt på håret.

+ Veldig voksen i forhold til alderen.

+ Skriver ganske bra, få skrivefeil, og har vært villig til å lære.

+ Han besøkte meg da jeg var syk og spurte hvordan det gikk.

- Stolt av 3000 innlegg i OT-baren.

- Skiftet nick flere ganger.

- Litt spam i SO5.

- Har vært utro. Edit: nei, han har visst ikke vært det likevel.

 

10/10, eller kanskje til og med 9.

Endret av Redline_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...