Klekkus Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) PatrickM +Nettopp fått masse inn på profilen +Interesser -92' -Kjip avatar +/-Har nesten bare postet i OT +/-Underlig dialekt 5/10 Endret 9. september 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Wtf, sjalu eller? Ble usikker på om du tullet eller ikke. 6830862[/snapback] Fixed. (faen da, orrisneisis) Klekkus + Grepa kar + Født i 90' + Poster - Kjennern ikke 7/10 Endret 9. september 2006 av Thewiz Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Thewiz + kul avatar. + hyggelig og grei fyr. + snakker trøndersk. +/- 15 år!! haha *peke og le* - bor i trondheim - vil ikke fortelle meg hva det dumme han sa i et innlegg her i tråden var 10/10 Endret 9. september 2006 av demille Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Demille (jasså! Du tar den tonen ) + Jente + Søt faktisk + Hyggelig - Ler av meg 10/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Thewiz +Er mest aktiv i OT-baren +Sikkert en hyggelig kar +Liker babethread en +Tøff avatar -Kommer fra Trondheim (langt unna meg, desverre) (Jeg er tidliggere Pentium 4, har byttet navn skjønner dere ) Endret 9. september 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 fLeReK + Kult nick tidligere + Ikke en OT-spammer + Stilig avatar + Bra alder + Samme hovedkort som gamle-pcen min - Sær signatur (liker ikke quoting i signatur) - fjortissnick nå iforhold til tidligere - Dårlig utfylt profil 8/10 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Dag-Erik + Grei avatar + Plain nick + BRA utfylt profil + Skal på HW LAN + Bedre nick nå en før - Har ikke egen PC - Skriver av og til på en merkelig måte med bindestrek 6/10 At du ikke har egen PC trekker ned. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Zevs. +Lekker avatar +Bra nick +ryddekonge +Registrert lenge +Profil +Hardware -Kjenner ikke så godt. 9/10. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) PatricM + Saklig nick + Bra alder å starte pc-forsking i + bra utfyllt profil + OT-spammer (83% brukerens innlegg) + Fler pcer + Ny på forumet! - Stygg avatar - Bor i stygg by med bare regn - Kjenner deg ikke - Stygg signatur 8/10 Endret 9. september 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 norma_saw Virker som en positiv fyr.. Liker best OT, og der skriver han mest innlegg som akkurat dekker 14 tegns regelen.. Ellers ser det ut som han er på vei ut av en lang avhengighet av Cola. Han liker å smigre moderatorene, kan hende norma_saw er ei jente?! Glemte karakter.. 8/10... 6830685[/snapback] Neh, mest sannsynelig ikke jente, i og med at jeg heter det samme som Orersnei... Med mindre hele livet mitt er en sammensvergelse, hvor alle har samlet seg for å lure meg om at jeg er gutt, men egentlig er jeg jente !! ... Nei, ganske sikker på at jeg er gutt, akkuratt som alle andre gutter i verden, bortsett fra de som ikke er akkuratt som meg... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 norma_saw + Sett endel til ham + Kjent avatar + Skriver bra - Helvettes dårlig maskin - Smule dårlig profil 6/10 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Zevs.: + Bra profil + Mange poster + Sett mye + Har casemod prosjekt + Sett mye til + Gjennkjennelig avatar 10/10 Endret 10. september 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 ekwathne + Vært registrert en stund + Aktivieten på forumet fordelt over mange kategorier + Stilig nick + Stilig avatar + Godt utfylt profil + 91-modell (15 eller 16 år) - Fem linjers signatur (Kan du vennligst redusere med en linje) 8/10 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Orresnei + bra avatar, kul hatt! + En av de "snillere" moderatorene (?) + utrolig mange innlegg + mest aktiv i OT-baren + OK brukernavn +/- fra Berrrgen 9/10 Endret 10. september 2006 av demille Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Demillie + Kul avatar. + Mange innleg på kort tid. + Henger i SO. + Utfyldt profil. + Hyggelig jente etter min oppfattning. +/- Hvor ligger Kongsberg? +/- Hatt den signaturen ganske lenger. - Har liten bokstav i starten av nicket. - Dama til Buse? 9/10 Endret 10. september 2006 av DNA1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 DNA1: + Trener, har jeg et inntrykk av. - Har 1 i nicket. - Skriver ordet komf til enhver tid. KOMF?!? - Skryter stort av at han skal konfirmeres i dag. - Vet ikke hvor Kongsberg er. 2/10. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Redline_ + Kjempegrei + Har PSP + Tøff avatar + En del poster + Mye aktiv i OT + Mange bra kommentarer + Har en fin dame + Møtt han IRL - Tror at jeg er 1.50 og veier 35kg. 10/10 Endret 10. september 2006 av ZeroMac Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Zeromac: + Søt. + Liten. + Har vært hos meg. + Koselig avatar. + Koselig gutt. - Heter ZeroMac. - Har noen spammeperioder av og til. 10/10. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Redline_ + Hører på Jokke + Bilde av seg selv i profil + Sett endel til ham - Dårlig utfylt profil - Småteit signatur 8/10 Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Zevs.: + Avatar + Registrert en stund + Mange gode innlegg + Greit utfylt profil + Skriver i Battlefield-forumet - Ingen, så vidt jeg vet. 10\10! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg