ekwathne Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Chris: + Bra signatur + Greit utfyllt profil + Blogg - Aldri sett før - Avataren er rar 8/10 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) ekwathne + Stilfull avatar som gir et godt inntrykk. + Skriver godt. + Grei kar, verken frekk eller noe slikt. Moden. + Godt utfylt profil. + Artig sitat i signaturen. + Fin PC. - Noe vanskelig brukernavn, men det "huskes". 8/10 Endret 8. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) + Henger mye her + Forumets mest lettgjenkjennelige avatar - Finner ingenting negativt Edit: Quotet feil Endret 8. september 2006 av Even. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Even. +mange poster +regga lenge +brukbar avatar -ingenting som jeg kommer på 7/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Klekkus +Et üblu antall poster kontra registreringsdato. +Black Pearl +Registrert i over et år +Golf med SilenX -Kjedlig avatar -Merkelig nick 7/10 blir det vel. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Zepthyr + Kule linker i signatur (blant annet Python) + Gitar-avatar. - Byttet nick fra Edge, det var kulere. - For stor signatur. 6/10 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Fisker: - tror at jeg er forelska i han - kalte meg mongo til Frichasse. - liten unge. -/+ litt sånn barnslig. + koselig. + mange innlegg. 8,5/10 Endret 8. september 2006 av demille Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Demille + Søt + Hyggelig + Flink på skolen + Søt - Skulle bodd i trondheim ( ) 12/10 Endret 8. september 2006 av Thewiz Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) demille + Jente + Søt + Bor i kongsberg + Født i '90 - Er forelsket i Fisker.. - Alt for mange innlegg i OT baren i forhold til når du er registrert. 7/10 EDIT: Damn.. da tar vi The wiz Thewiz + Grei data + Liker MGS + Hyggelig person + Bra poster + MGS avatar - Litt lite info i profil - Kjedelig signatur Du er ikke søtere en demillie though 8/10 Endret 8. september 2006 av Vorpal Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Vorpal: + Final Fantasy + Musikkinteressert + Bra nick - Liten unge - Litt harry musikksmak. 7/10. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Vorpal (tror jeg har vurdert han et par ganger før jeg) +Har et par innlegg +Sikkert nerd han også +Bra maskin +Film og musikk -92' -Liker Final Fantasy -Liker RPG (Spiller sikkert WoW) 7/10 Edit: Elyas Machera +89' +Brukbart antall poster -Dårlig utfylt profil 6/10 Endret 8. september 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Klekkus: + Fotball + En del innlegg. - Avatar - Nordlending - Motor Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Elyas Machera +Bra fartstid +Endel innlegg +Sivert Høyem(?)-avatar +Tøft nick -Litt dårlig profil Men det sjiter vi i: 10/10 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Zepthyr: - Ung. - Har link til en tom blogg i profilen sin. - For lang signatur. - Har byttet nick. - Har iPod og Koss Portapro. + Stort sett en fin fyr. + Det jeg leser av han er som regel bra saker. + Stilig gitar i avataren. Respektable 6,97/10. Endret 8. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Zepthyr +GoKart, MC og Data +Godt utfylt profil +Gibson avatar (hvis jeg ikke tar feil) +Sett en del til han +Bra maskin -Hadde bedre nick før 9/10 Edit: Skarstad +89' +Kommer fra Br.sund +Liker film +Regga lenge +Harry fornavn +Masse OT-poster -Lite antall poster -Stygg avatar 6/10 Endret 8. september 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Skarstad - Irriterende søt avatar - Liker bøker - Har Cinet PC + Enkel nick + Enkel avatar + Har kult navn, Guttorm. 7/10 Edit: Klekkus - Rart nick - Kjedelig avatar - Kan spamme + Kan mye innen casemodding + Hyggelig fyr + Har forbedret seg med tanke på spam 8/10 Endret 8. september 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Zevs. +Har ganske mange poster +Heter Christian (kjenner mange med det navnet) +Har et fet prosjekt på G +Spiller BF2 +Innholdsrik profil +Najs maskin +Posta lakkeringsguiden +Kan modde ++Sett en god del til han -Klager på avataren min (som alle andre) Kanskje jeg skal bytte? 8/10 Endret 8. september 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Klekkus + Ok avatar. + Black Pearl +/- Helvetes mye poster, i forhold til reg.tid (9 poster om dagen) + Skriver bra + Erfaren innen casemod + Grei og hyggelig 8/10 Hey dude, jeg liker avataren din, jeg. Ikke bytt hvis du liker den selv. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) ZeroMac + Masse poster + Masse poster i OT + Bra avatar + SO5 - Fjortiz nick - Dårlig utfylt profil - Liker sånn Yo-Yo musikk 7.5/10 Endret 8. september 2006 av Vorpal Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Vorpal -- Synes jeg er fjortiz. + Ok avatar + Tøft nick + Aktiv i OT + Hyggelig person Holder til respektable 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg