Gå til innhold

Vurder brukeren over deg.


Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare så noen sider bakover i tråden.

 

Zeromac

 

Ser veldig ung og søt ut, er ikke en av de som trekker SO5 ned så veldig mye (jeg nevner ikke navn, dere vet hvem jeg mener), avatar og mangel på alder i profil tilsier at han vil virke eldre enn han er :wee:

 

Skal jeg trekke så må det bli fordi han skriver en del i SO, selv om ikke alt er  dritt. Du skriver dog bra, du er høflig og hva mer kan en egentlig forlange?

6748496[/snapback]

Det er ikke så rart at jeg egentlig vil skjule min alder, når de eldre påstår at alle under 14 ikke burde være her, pga. modenhet og slikt.

 

Dermed synes jeg det er litt trist at noen blir hakket på, bare pga. at de er unge.

Derfor vil jeg helst skjule min alder i profil o.l.

 

Men jeg har jo sagt alderen min i SO 4/5 mange ganger, så de fleste i OT-familien vet vel hvor gammel jeg er. :)

6748554[/snapback]

 

 

Kjønner hvorfor du ville skjule alderen din. :) At du blir mishandlet på den måten bare på grunn av aldreren syntes jeg er feil. Jeg syntes at brukerene i alle eldre skal få lov til å skrive i fred her i forumet. At brukere slenger dritt om andre brukere (aka diskriminering) er ikke hyggelig, og det syntes hverken jeg eller moderatorene (I guess). :thumbdown:

 

 

Zeromac:

 

+ Artige og samtidig meningsfulle poster

+ Kul og simpel avatar

+ Hyggelig, ødelegger ikke trådene

+ Aktiv i forumet

 

- Litt lite utfylt profil

Endret av :P
Lenke til kommentar

Jeg har aldri merket noe pes om alderen min. Eller - - jo. Veldig mye. Men jeg er vant til det. Er jo litt koselig også. Småripsen Fisker.

 

:p

 

+ Grei kar.

+ En del morsomme innlegg i Humor-delen.

 

- STYGT nick. Kan ikke skrives uten at det skal ødelegge innlegget mitt fullstendig.

 

7/10

Lenke til kommentar
Jeg har aldri merket noe pes om alderen min. Eller - - jo. Veldig mye. Men jeg er vant til det. Er jo litt koselig også. Småripsen Fisker.

 

:p

 

+ Grei kar.

+ En del morsomme innlegg i Humor-delen.

 

- STYGT nick. Kan ikke skrives uten at det skal ødelegge innlegget mitt fullstendig.

 

7/10

6752824[/snapback]

 

Fisker:

 

++ Første her i tråden (untatt Articfare eller RelaXxXx) som sier noe om nicket mitt (prioritert vurdering)

+ Mange poster

+ Avatar

+/- "Fisker"? et orginalt nick

7/10

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...