M-J Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Chris88: +mange innlegg vært her lenge + bra avatar +fesliig signatur -tall i nicket -ipod -sett lite i forhold til antall innlegg 7,5/10 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Chris88:+mange innlegg vært her lenge + bra avatar +fesliig signatur -tall i nicket -ipod -sett lite i forhold til antall innlegg 7,5/10 6747112[/snapback] + Har dysleksi, men skriver bra - Ikke vært her så veldig lenge - Alltid trodd ahn ar jente - Liker ikke ipod Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 EvoZ +Regga relativt lenge +Web-design +Kul avatar +Link til storedyret -Drittmobil -Link til norsk webforum. 7/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Eksos: +Enorm fartstid -Veldig få innlegg ift. overstående +Tøft navn +Najs avatar -Bruker det at noen har en dårlig mobil som et trekkepunkt +/- Bob profil. Litt dårlig kansje. +OT-poster(litt da) en svak 7/10 tror jeg det blir. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Edge: + Grei avatar + Bruker Gmail + Har iPod og Koss - Påstår at hans hjemmeside er google.com - Gigantisk signatur - Vurdert litt for mange i denne tråden^^ 5/10 Endret 26. august 2006 av Timur Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 + Litt interessant avatar + Har Mac, noe som er rått + Bor i Oslo + Er interessert i Data -Aldri sett han før, hverken real life eller her på forumet. 6,9/10 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Mr. SS + Grepa kar + Saklig + Mange poster + Kul avatar + Kult nick 9/10 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) thewiz ++++++++++++++ AVATAREN!! + Skriver godt + 2år på forumet, erfaren. + OT-bruker. + Tøft nick + Kjempehyggelig 10/10 EDIT: Do'h, leif. Endret 26. august 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Zeromac +Vært en stund på forumet +OT-kar +Stilig avatar +Virker gaske seriøs de gangene han er utenfor OT -Lite negativt å skrive 10/10 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Zeromac+Vært en stund på forumet +OT-kar +Stilig avatar +Virker gaske seriøs de gangene han er utenfor OT -Lite negativt å skrive 10/10 6748457[/snapback] De gangene ... Hrisebro: + Gjenkjennelig avatar + Vært en god stund her + Var på TG - Er her ikke så mye mer. Du er dypt savnet. 8,5 / 10 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Zeromac Ser veldig ung og søt ut, er ikke en av de som trekker SO5 ned så veldig mye (jeg nevner ikke navn, dere vet hvem jeg mener), avatar og mangel på alder i profil tilsier at han vil virke eldre enn han er Skal jeg trekke så må det bli fordi han skriver en del i SO, selv om ikke alt er dritt. Du skriver dog bra, du er høflig og hva mer kan en egentlig forlange? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 SteffyBoy +Dundrene ærlig +Lang fartstid +Mange innlegg +Er SteffyBoy +"Tidenes latterligste tråd" +OT-jävel +++ 10/10 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Zeromac Ser veldig ung og søt ut, er ikke en av de som trekker SO5 ned så veldig mye (jeg nevner ikke navn, dere vet hvem jeg mener), avatar og mangel på alder i profil tilsier at han vil virke eldre enn han er Skal jeg trekke så må det bli fordi han skriver en del i SO, selv om ikke alt er dritt. Du skriver dog bra, du er høflig og hva mer kan en egentlig forlange? 6748496[/snapback] + Veltalende + Rik + Kan en ting eller to om film + Har bilde fra Bejing i avataren Tja...kan ikke bli noe annet enn 10 Edge: + En av de (meg og han) som har postet mest her Endret 26. august 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Zeromac Ser veldig ung og søt ut, er ikke en av de som trekker SO5 ned så veldig mye (jeg nevner ikke navn, dere vet hvem jeg mener), avatar og mangel på alder i profil tilsier at han vil virke eldre enn han er Skal jeg trekke så må det bli fordi han skriver en del i SO, selv om ikke alt er dritt. Du skriver dog bra, du er høflig og hva mer kan en egentlig forlange? 6748496[/snapback] Det er ikke så rart at jeg egentlig vil skjule min alder, når de eldre påstår at alle under 14 ikke burde være her, pga. modenhet og slikt. Dermed synes jeg det er litt trist at noen blir hakket på, bare pga. at de er unge. Derfor vil jeg helst skjule min alder i profil o.l. Men jeg har jo sagt alderen min i SO 4/5 mange ganger, så de fleste i OT-familien vet vel hvor gammel jeg er. Men skal ikke gå altfor offtopic, får vel vurdere EvoZ: + Kjempekul avatar. + Mange innlegg, erfaren bruker. + Skriver mye i OT. - Kan være litt negativ og litt frekk til tider. 7/10 Endret 26. august 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Zeromac + Kul fyr. + OT-fyr som poster en del gøyale poster. + Smarting. - Kjedelig avatar som egentlig er stilig. 9/10 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Fisker + Like gammel som meg (?) Wrong, du var visst født i 93. + Poster mye (dritt) i SO. + Var vel med i den gledesklubben til Fredrik en stund tilbake, og gledet mange sjeler. + Kul avatar, som jeg ikke vet hvem er, og ikke hvor den kommer fra. - Litt spam til tider Den spammingen din gjør at jeg må trekke deg litt ned. 8,5/10 Endret 26. august 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Fisker + Like gammel som meg (?) Wrong, du var visst født i 93. + Poster mye (dritt) i SO. + Var vel med i den gledesklubben til Fredrik en stund tilbake, og gledet mange sjeler. + Kul avatar, som jeg ikke vet hvem er, og ikke hvor den kommer fra. - Litt spam til tider Den spammingen din gjør at jeg må trekke deg litt ned. 8,5/10 6748582[/snapback] - Voksen for alderen. 92 mod. ? + Liker at folk poster drit - Var med i gledesklubben + Likte avataren min - Mente jeg var negativ 7/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 EvoZ +Mange innlegg i denne tråden +Kul avatar +Bra fartstid +En del innlegg +Bra sign -Niks 10/10 Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Edge +Mamge innlegg i off topic. +"jump in my car" i signatur" +Liker ikke Runescape 9/10 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Fox9 +Liker RPG-spill +Virker ganske moden +Grei rating av Edge -Det står ikke når han er født i profilen -Muligens en fjortiss -Spongebob Sqaurepants bilde som avatar 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg