EinarEriksen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Mod Your Mob er et nettsted hvor du kan vinne premie på å modifisere telefonen din til det totalt ugjenkjennelige. Les mer Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Er klar over at ingressen inneholdt mer skrivefeil enn dagboka til en middels ordblind alkoholiker. Skal være rettet nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Hah Morsom konkurranse, men akkurat det bildet du trakk frem var stygt syns jeg Denne likte jeg ^^, LINK Endret 25. august 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Haha. Må si det var ganske useriøs modifisering i forhold til hva jeg har sett ellers, men kreativitet skal de ha for Kanskje jeg skal modifisere en gamme mobiltelefon, jeg også Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Haha. Må si det var ganske useriøs modifisering i forhold til hva jeg har sett ellers, men kreativitet skal de ha for Kanskje jeg skal modifisere en gamme mobiltelefon, jeg også 6742525[/snapback] Kanskje jeg skal finne frem den gamle Siemensen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg