Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) skal kjøpe kalde katoder til et lian li-kabinett jeg skal kjøpe. hvilken farge synes dere er finest? har dere noen erfaringer ang. lysene elr kabinettet? personlig synes jeg blått ser finest ut, men må høre med dere først. Endret 25. august 2006 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 personlig synes jeg blått passer best m grått da Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 personlig synes jeg blått passer best m grått da 6742024[/snapback] Er enig med deg, velg blått. Mvh Erling Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Hmmm.... Lys i et Lian Li? For meg blir det litt som å henge opp en Wunderbaum i en Ferarri... Har man en slik bil trenger man ikke lenger det som kanskje gjorde gammel-opel'en til et... Hmmm.... Papptre som lukter... Så også med Lian-Li, etter min mening.... Hadde i alle fall aldri betalt for et dyrt kvalitetetskabinett for deretter og betale mer for å få det til å se billigere ut... Endret 25. august 2006 av trn100 Lenke til kommentar
techs Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hmmm.... Lys i et Lian Li? For meg blir det litt som å henge opp en Wunderbaum i en Ferarri... Har man en slik bil trenger man ikke lenger det som kanskje gjorde gammel-opel'en til et... Hmmm.... Papptre som lukter... Så også med Lian-Li, etter min mening.... Hadde i alle fall aldri betalt for et dyrt kvalitetetskabinett for deretter og betale mer for å få det til å se billigere ut... 6742707[/snapback] Han spurte om hvordan lys som passa til lian li kabinettet, ikke hvor høy fjortisfaktoren ville bli. OT: blåe katoder Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det er fint med lys i Lian li kabinett, så lenge du ikke overdriver. Mvh Erling Lenke til kommentar
Vg33 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) nice svar trn100 Endret 26. august 2006 av Vg33 Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hi har hatt et Lian Li kabinett med sidevindu..Har alltid brukt røde vifter og lys siden alle har blått. Syntest det passer best til svart kabinett. Forbinder rødfarge med Asia. Og så betyr jo rød FARE! Lenke til kommentar
Killa833 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Så lenge man ikke har katodene synlige, så kan det bli ganske fint med lys Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Personlig har jeg alltid foretrukket UV-katoder og kabelstrømper. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Fj0rtiz faktoren blir høy å jeg er enig i at å sette lys i en Lian-Li er som å henge opp wunderbaum i en ferrari jeg er nå dritt lei lysene i mitt Thermaltake Armor kabinett og har bestillt vifter uten lys for å få vekk alt som får det til å se ut som de som står i Skippergata men smaken er som baken, når du tenker deg om så innser du kansje at du vil bli beundret for et stilrent kabinett vell så mye som et med 14katoder i 7 forskjellige farger som blinker i takt med musikken Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 hvis du MÅ ha lys i ditt nydelige kabinett, ville jeg ha valgt hvit eller rød... det har lavest FjotH10Zz-faktor Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 UV katoder og UV reaktive ting slår alt som heter blå katoder osv. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Personlig har jeg alltid foretrukket UV-katoder og kabelstrømper. 6766458[/snapback] UV katoder og UV reaktive ting slår alt som heter blå katoder osv. 6793475[/snapback] AMEN! Ingenting er mer stilrent innen lys enn UV-katoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå