Gå til innhold

hjelp til valg av lys til lian li-kabinett

Gjest Slettet-yzDjfSSl

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-yzDjfSSl

skal kjøpe kalde katoder til et lian li-kabinett jeg skal kjøpe.

hvilken farge synes dere er finest?

har dere noen erfaringer ang. lysene elr kabinettet?

personlig synes jeg blått ser finest ut, men må høre med dere først.

Endret av Slettet-yzDjfSSl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm.... Lys i et Lian Li? For meg blir det litt som å henge opp en Wunderbaum i en Ferarri...

Har man en slik bil trenger man ikke lenger det som kanskje gjorde gammel-opel'en til et... Hmmm.... Papptre som lukter... ;)

Så også med Lian-Li, etter min mening.... :)

Hadde i alle fall aldri betalt for et dyrt kvalitetetskabinett for deretter og betale mer for å få det til å se billigere ut...

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Hmmm.... Lys i et Lian Li? For meg blir det litt som å henge opp en Wunderbaum i en Ferarri...

Har man en slik bil trenger man ikke lenger det som kanskje gjorde gammel-opel'en til et... Hmmm.... Papptre som lukter... ;)

Så også med Lian-Li, etter min mening.... :)

Hadde i alle fall aldri betalt for et dyrt kvalitetetskabinett for deretter og betale mer for å få det til å se billigere ut...

6742707[/snapback]

Han spurte om hvordan lys som passa til lian li kabinettet, ikke hvor høy fjortisfaktoren ville bli.

OT: blåe katoder :thumbup:

Lenke til kommentar

Fj0rtiz faktoren blir høy å jeg er enig i at å sette lys i en Lian-Li er som å henge opp wunderbaum i en ferrari :p jeg er nå dritt lei lysene i mitt Thermaltake Armor kabinett og har bestillt vifter uten lys for å få vekk alt som får det til å se ut som de som står i Skippergata ;) men smaken er som baken, når du tenker deg om så innser du kansje at du vil bli beundret for et stilrent kabinett vell så mye som et med 14katoder i 7 forskjellige farger som blinker i takt med musikken ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...