ja_nos Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Skal kjøpe ny PSU hvor det viktigste kriteriet er at den er stillegående. 500W anser jeg som greit nok med det utstyret den skal serve. Har registrert at MIST sin 500W får god omtale (noe mer blandet på 600W'eren så vidt jeg kan se. Kom så over noe info om Seasonic sine PSU'er som blir regnet som svært stillegående. Noen grunn til å vurdere noe annet enn MIST? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Har mist 500w uten avtagbare kabler, og dette er en strømforsyning i særklasse. Du kommer ikke til å angre et sekund på kjøpet ditt. Skal godt gjøres å høre den når den er skrudd på Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 MIST er å blir knall bra PSUèr Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kanskje jeg har var uheldig men les her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=626443&hl=+Mist Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvordan blir kjølingen når vifta på psu'en trekker luft innenfra kabbiset og ikke har vifte som får lufra ut på baksiden? Har lian li 6070scand med støydemping og 2x120mm. En foran og en bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå