Datasmurf Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nice bump Men jeg liker den lista der. Da jeg fant den for første gang for gudene vet hvor mange år siden, oppdaget jeg mye herlig musikk som jeg ikke hadde hørt noe særlig på før, deriblant Neil Young, Joe Satriani og Steely Dan. Jeg er glad jeg fant den Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Haha, piss meg i øret. Ikke én eneste Maiden-låt på lista, noe det burde vært opptil flere av. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvor på lista står sangene til Children of Bodom ? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 For min del kan man ikke stave "Gitar Solo" uten Rocky George og Suicidal Tendencies. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 likte lista, savner bare "Still got the blues" av Gary Moore Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Fin liste, med mye bra, men personelig hadde jeg nok satt noe av Purple litt høyrere. De har noen fantastiske soloer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå