auran Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Min kjære laptop har blitt syk i det siste, så derfor tenkte jeg at det beste ville være å la den vandre til den store laptopbutikken i himmelen, og formatere hele jævelskapen,for så å gi en ny fresh windows xp (ittno piracy her nei,retail) install. Problem: hvordan formatere? Det gjøres pent dårlig fra windows,før brukte en jo oppstartsdisketter,men jeg har ikke engang a-drive. Har prøvd noe"Ultimate Windows Boot Cd",men det funket ikke,virker som om halvparten av filene den prosessen trenger ikke følger med. Noen tips? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Du får valget om å formatere før den kopierer over nye filer når du putter i WinXP-CDen for å installere. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Å formatere c: disken i windows (den du har windows på) går ikke. Du må gjøre dette via windows-cd en du har i huset. Den er selvforklarende men les før du gjør noe. Det er lurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå