Gå til innhold

Er det noe å utsette dette oppsettet?

Anbefalte innlegg

Min handlevogn

Jeg vill vite om det er noe å utsette på denne sammenstettingen av deler, er det noen forandringer jeg kan gjøre for å få det mere stillegående og stabilt? Jeg tenker på å sette in vannkjøling også (selv om jeg er en novise på området).

Kabinettet skal trolig bli dette med Mist strømforsyning.

Takker for alle svar.

- D.J.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min handlevogn

Jeg vill vite om det er noe å utsette på denne sammenstettingen av deler, er det noen forandringer jeg kan gjøre for å få det mere stillegående og stabilt? Jeg tenker på å sette in vannkjøling også (selv om jeg er en novise på området).

Kabinettet skal trolig bli dette med Mist strømforsyning.

Takker for alle svar.

- D.J.

6741258[/snapback]

Bytte CPU-kjøler, det er MULIG den kommer til å bråke. har en Zalman CNPS9500-led, og den kjøler som bare rakkern + at den er stille nok, 20dB på max mener jeg det står et sted.

Har et XFX 7900GT grafikkort, og der bråker kjøleren inn i HAMPEN mye, har du samme ville jeg byttet der også. Ville nok kanskje heller gått for en annen harddisk, hadde e test fra HW.no, hvor Segate sin 7200.10-serie kom bra ut, men den koster noen hundre mer. WD er vel også et merke som havnet bra ut i den testen. Samsung skuffet litt, btw. Men ellers ser det bra ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...