DjSlayer Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Min handlevogn Jeg vill vite om det er noe å utsette på denne sammenstettingen av deler, er det noen forandringer jeg kan gjøre for å få det mere stillegående og stabilt? Jeg tenker på å sette in vannkjøling også (selv om jeg er en novise på området). Kabinettet skal trolig bli dette med Mist strømforsyning. Takker for alle svar. - D.J. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Min handlevogn Jeg vill vite om det er noe å utsette på denne sammenstettingen av deler, er det noen forandringer jeg kan gjøre for å få det mere stillegående og stabilt? Jeg tenker på å sette in vannkjøling også (selv om jeg er en novise på området). Kabinettet skal trolig bli dette med Mist strømforsyning. Takker for alle svar. - D.J. 6741258[/snapback] Bytte CPU-kjøler, det er MULIG den kommer til å bråke. har en Zalman CNPS9500-led, og den kjøler som bare rakkern + at den er stille nok, 20dB på max mener jeg det står et sted. Har et XFX 7900GT grafikkort, og der bråker kjøleren inn i HAMPEN mye, har du samme ville jeg byttet der også. Ville nok kanskje heller gått for en annen harddisk, hadde e test fra HW.no, hvor Segate sin 7200.10-serie kom bra ut, men den koster noen hundre mer. WD er vel også et merke som havnet bra ut i den testen. Samsung skuffet litt, btw. Men ellers ser det bra ut Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Som jeg skrev så vurderer jeg vannkjøling både på GPU og CPU (må bare sette meg in i vedlikeholds prosedyre og montering først). Skal se nærmere på harddiskene du foreslo. Takker så meget. - D.J. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hei! Det meste ser veldig bra ut. Jeg ville byttet skjermkortet i et Radeon X1900XT og byttet kjøler, og benyttet lydkortet på hovedkortet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå