Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bruker dere håndkler flere ganger?

Deleted__-

Bruker dere håndkler flere ganger?  

479 stemmer

1. 1. Bruker dere håndkler flere ganger?

• 1
      109
    • 2-3
      156
    • 4-6
      104
    • 6-10
      56
    • 10-20
      43
    • Ingen formening.
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
To håndklær? Nei, det blir stress. Trenger vel ikke akkurat å putte det INNI endetarmen for å tørke dere? :!:

6741200[/snapback]

Neinei, men det er kjipt å gå ut av dusjen med våt sprekk også, så greit å gjøre det iaffall litt skikkelig. Jeg pleier å avse deler av håndkleet til oppe og nede, også har jeg et lite som jeg står på. Men nå har jeg flytta til en ny familie hvor de bruker håndkleene igjen, så kan like gjerne arve to-håndkler-på-rundgang-metoden til Kremfjes.

Lenke til kommentar

Jeg bruker vel håndkledet et par ganger før jeg tar et nytt. Mamma er ikke så glad i at jeg tar nytt for ofte :p. Angående det å tørke seg i rompa, jeg tørker rompeballene og kuken med håndkledet, så bruker jeg dasspapir til å tørke røvhølet med. Da slipper jeg å få bæsj på det ;).

Lenke til kommentar
Mod: Legg til avstemning, takk :)

Det jeg snakker om er etter du har dusjet. Personlig har jeg brukt håndkler en gang før jeg har kastet det i vaskemaskinen. Han jeg har flyttet inn med bruker håndkler flere ganger. Jeg lurer bare på hva Diskusjon.no's brukere mener. Bruker dere håndkler en gang eller flere? Hva er en passende syklus?

6741090[/snapback]

Ja, herregud. Hadde jeg kastet et til vask for hver gang jeg hadde dusjet hadde mamma fått fnatt.

Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt så langt hår at jeg hadde trengt et håndkle kun til håret, hadde jeg jo kunnet bruke det til håret to ganger.

Men håndklæer jeg bruker på kroppen, skal jo ikke brukes to ganger per vask, jeg mener.. jesus..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...