tommy_89 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Hei Som mange sikkert vet så har NTE startet å bygge ut bredbånd i Nord-Trøndelag. Hele Nord-Trøndelag skal få internett fra NTE, mens vi i Sør-Trøndelag sitter på siden med vår ADSL... :-/ Sør-Trøndere meld deres intresse for at NTE skal bygge ut i ditt boligstrøk her, så kanskje NTE begynner å bevege seg ned mot Sør-Trøndelag. Få venner og naboer til å melde seg på, så kanskje de kommer ordentlig bredbånd til oss også Dess flere som melder seg inn, dess kjappere blir det fiber på oss edit: Intresseliste finner du : her Endret 26. august 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Posten er slettet. Endret 25. august 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 ** Bla, bla, bla ** 6741074[/snapback] Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 MrGlenn: uhm veldig konstrutiv posting på deg da. folk må da for lov til å komme med informative poster uten å bli "sett ned på". Her har vi en bruker som tross alt ønsker å gjøre noe, så skal man liksom bare komme her og "bla bla bla". Stå på tommy_89, desverre så bor jeg ikke på de traktene der, bor helt nede i Bærum, over 2000meter fra tlf-sentralen og mask hastighet jeg kan få er 8Mbit Frankie Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 MrGlenn: uhm veldig konstrutiv posting på deg da. folk må da for lov til å komme med informative poster uten å bli "sett ned på". Her har vi en bruker som tross alt ønsker å gjøre noe, så skal man liksom bare komme her og "bla bla bla". Stå på tommy_89, desverre så bor jeg ikke på de traktene der, bor helt nede i Bærum, over 2000meter fra tlf-sentralen og mask hastighet jeg kan få er 8Mbit Frankie 6741333[/snapback] Det var et innlegg som ble redigert på. Nå er det endret, så ikke se ned på posten min Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Den er grei MrGlenn Grunnen til at jeg lager denne tråden var at en "gjeng" av Sør-Trøndere sutret på nettet over at de ikke fikk NTEBB, men det eneste som hjelper er å melde seg som interisert Så gjør som meg, meld deg som interisert Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg ser ikke ned på noens post, men jeg mener at man absolutt komme med seriøse innlegg (med mindre man holder seg til en OT-kanal). Det er tross alt folk som bruker forume her som en kilde til å finne informasjon, og da synte jeg alle kan være med å prøve til å bidra til det "positive" Frankie Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Vi får fet linje ifra NTE i høst nå, hjemme hos meg Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Vi får fet linje ifra NTE i høst nå, hjemme hos meg 6744885[/snapback] Heldiggirs Regner med at du bor i Nord-Trøndelag? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Vi får fet linje ifra NTE i høst nå, hjemme hos meg 6744885[/snapback] Heldiggirs Regner med at du bor i Nord-Trøndelag? 6744993[/snapback] Jepp Har fiber ifra NTE på hybelen min og Endret 26. august 2006 av vivastar Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Intresseliste finner dere her Endret 26. august 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå