Broseen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg vil gjerne finne eieren av en bil jeg har registreringsnummeret på. Noen som vet hvor jeg kan finne dette, evt på nett? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg vil gjerne finne eieren av en bil jeg har registreringsnummeret på. Noen som vet hvor jeg kan finne dette, evt på nett? 6740883[/snapback] Ring vegvesenet ....... (en trafikkstasjon) _nifty_ Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Dersom bilen er heftet med lån er det bare å gå hit Brønnøysundregisteret og klikke på heftelse på motorvogn og skrive registreringsnr. Endret 25. august 2006 av Spartan Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Den er ikke det. Ingen andre muligheter? Trafikkstasjonene er stengt for helgen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg tror kanskje politiet kan finne ut av det. Jeg skulle sjekke en moped jeg hadde kjøpt (om den var stjålet) og da fikk jeg vite navn og adresse til den som mopeden stod registrert på. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Stemmer det Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Bare å ringe onkel polti det og lese opp reg.nr til bilen, så får du svar på det du trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå