DE1 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Heisann! Skal lage avis på skolen nå. Må finne på et navn veldig fort.. Har ikke peiling egentlig jeg.. Dag-Erik heter jeg, om dette kan sammenkobles til en tittel har jeg prøvd.. Ikke så lett. Noen med et godt forslag? Endret 25. august 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Kanskje gi oss litt informasjon om hva som skal være i avisen? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Hm.. Alt mulig rart, relatert til fag. Skal bruke 6 uker på avisa.. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hva med "Innsikt" eller "Utsikt" eller "Innblikk" Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Evt Innsyn eller Utsyn. Du kan også avlede navnet fra skolens navn, stedets navn eller lokalt navn på geografisk område, evt historisk navn. Eller bare Blekka. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Navnet på skolen kan vere til hjelp Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Evt Innsyn eller Utsyn. Du kan også avlede navnet fra skolens navn, stedets navn eller lokalt navn på geografisk område, evt historisk navn. Eller bare Blekka. 6742596[/snapback] Bortsett fra at Utsyn er brukt allerede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå