Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke installert WoW - rar feilmelding?

Anbefalte innlegg

når jeg setter i cd,en kommer det opp sånn avtale greier , så når det popper opp installasjons prpgrammet klikker PCen!

Denne feilmeldingen kommer opp:

This application has ecountered a critival error :

ERROR #132(085100084)Fatal Exeption

Program: C:\DOCUME~1\(mittnavn)~1\temp\Blizzard Installer Booststrap - 00022716\installer.exe

Exeption : +xC0000005 (ACCES_VIOLATION) at 001B:0046CA06

The instruction at "0x0046CA06" referenced memory at "0x00000000".

The memory could not be "written".

Press OK to terminate the application

Noen som kan hjelpe meg :( ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Are you seeing an error message that says "Error #132"?

The 132 error message you are experiencing can be caused by many things. If you haven’t yet, please try the following steps first.

Remove Any Temporary Files

Navigate to your World of Warcraft installation directory on your hard drive (the default locatation is C:\Program Files\World of Warcraft\). If you have an Interface folder, rename it or delete it completely, then remove all the files in your WDB and WTF folders. These files will be recreated with default values the next time you run the game. Please note that if you haven't successfully gotten into the game yet, these folders may not exist. If that is the case, please move on to the next step.

Hentet fra blizzard sine supportsider selv så det bør være en løsning der :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Orker ikke å stenge threaden fordi at problemet er løst, kan hende noen andre har noe å tillføye :)

6741805[/snapback]

Ikke en dum ide, fordi nå har jeg nettopp fått lignende problem.

Vel jeg får rett og slett bare ikke installert spillet, har 2 maskiner. En jeg har bygd selv og en OEM maskin i fra DELL. Jeg har sikkert prøvd 3 forskjellig installasjons metoder.

1. Kjørte installasjonen direkte fra cdene.

2. Kopierte over Installer.exe og alle .MPQ filene.

3. Lastet ned lovlig installer fra WoW sine hjemmesider.

Jeg har også husket å slette det som ligger i Temp mappen og har kjørt CCleaner mellom vær installasjons forsøk.

Det er nemmlig slik at jeg for hele tiden at en eller annen fil mangler, det er ikke samme fil i alle tilfellene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...