khaave Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hei, jeg har snakket med telenor kundeservice + sjekket rundt nettet. Alt ok inngående mail men utgående bare problemer. Er det noe som kan hjelpe meg? Jeg selv bruker telenor simkort + Lyse epost hjemme. Jeg håper noe kan hjelpe meg og sette inn "punkt til punkt". Takk forhånd! Lenke til kommentar
sforum Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 utgående smtp må stå som telenor sin, da du har nr fra telenor. På innstillingene må du derfor ha smtp.online.no (i stedet for smtp.lyse.net, eller hva det er lyse har ) Lenke til kommentar
khaave Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 utgående smtp må stå som telenor sin, da du har nr fra telenor. På innstillingene må du derfor ha smtp.online.no (i stedet for smtp.lyse.net, eller hva det er lyse har ) 6741279[/snapback] Hei, ja jeg har snakket med Telenormobil kundeservice og bruker smtp.online.no som utgående, men mislykket uansett, så det må være en sted eller hvis du har fungere så kan du legge punkt til punkt, så jeg kan se mot deres og min om jeg gjør riktig. Takk forhånd! Lenke til kommentar
sforum Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Du kan prøve å Sjekke dine internett innstillinger, last for sikkerhetsskyld nye fra telenormobil.no Legge inn epost innstillingene igjen, inkommende server pop.lyse.net port 110, utgående smtp.online.no (eventuel smtp.lyse.net på min forrige telefon funka det med smtp serveren fra leverandøren, vet ikke hvorfor) port 25. hvis du har nokia, vær sikker på at du har internett tilgangspunkt også. da holder det ikke med kun wap/gprs innstillinger. som brukernavn må du legge inn hele epost adressen inkludert @lyse.net du har sikkert prøvd. men alltid greit å prøve å legge innstillingene inn på nytt. Hvilken telefon har du? forresten? Heldig du som har lyse forresten, har ikke det her oppe i haugesund :/ Håper dette hjelper litt. men, så lenge du har alt dette rett fra før skal det jo virke :/ Endret 26. august 2006 av shaaland Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Sjekk på sidene til Telenor Mobil. Du må bruke utgående SMTP server for Telenor Mobilpost. Oppsett skal være på hjemmesiden til Telenor Mobil et sted. Telenor Internett sine servere står på en annen IP-Range og nekter derfor deg å bruke den. (Er forøvrig også 2 forskjellige datterselskaper) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå