Wizendraw Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Heisann Jeg var og trente for et par dager siden, og tok blant annet peck deck-flyes i maskin-tingen. Trente med en kamerat som hadde en litt annen måte å holde på, så jeg skulle prøve det ett sett. Det var i tillegg kø på maskinen, så jeg "måtte" gjøre det fort. Det førte til at jeg satt heelt feil, tror det ble for lavt, og gjorde ti reps rimelig fort med relativt høy belastning (40kg). Og jeg fikk ganske vondt i skulderen, venstre sådan. Neste morgen våknet jeg med rimelig vondt, tror det delvis også kom av at jeg hadde sovet oppå nevnte skulder/arm. Det er fortsatt rimelig vondt, særlig når jeg løfter ting på en slik måte at skulderen vris fram eller til siden. Push-ups gjør også vondt. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette, og er det farlig? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Mulig det kanskje er en senestrekk du har pådradd deg. Eller fått en senebetennelse, jeg er ikke sikker. Fikk i hvert fall selv en stikkende smerte når jeg gjorde visse armbevegelser. Det er ikke veldig gøy. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Tror ikke det er en senestrekk, da dette er mer den følelsen av at noe må si knekk før det funker igjen (typisk fingre). Senebetennelse er vel en belastningsskade som tar litt tid å få? Mener å ha hørt at man må gjøre samme bevegelse veldig mange ganger, for eksempel ved musebruk. edit: liten omformulering. Endret 25. august 2006 av WizendraW Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hm, ja, stemmer nok det. Du kan jo ta en titt her. http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=30744.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå