DE1 Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Synes det var veldig bra jeg - Synes dog det ble litt uklart. Og at folk flest ikke leser annonsene til HW Så jeg synes det burde være enkelt og tydlig. Du har dog fått blikkfanget der.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Blikkfanget er på plass og jeg er sikker på at teksten kan du redigere en smule så blir det helt komplett Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Fett takk for svar og tilbakemelding. Her er en ny versjon med klarer tekst, si hva dere syntes da.. Alternativ versjon med mer glow: Endret 29. august 2006 av joltaire Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Mhm, begynner å ligne noe nå ja.. Trenger også annonse til 468*400.. Lenke til kommentar
munky Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Laga til 2x 464x400, 1 clean fra photoshop, 1 som var innom aftereffects. Laga også 1x 768x150, clean fra photoshop Endret 29. august 2006 av munky Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Stemmer for munky's utrolig bra forslag! - Helt klart. Ufattelig bra! Om det er viktig med blikkfang så vil jeg bruke 468*400 versjon; after effects.. Hva synes dere mest aktive her (og selvsagt dere andre, Aalton f.eks? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Personlig likte jeg best joltaire sine forslag, men samtidig er jo ofte: "det enkle det beste" så jeg vet igrunnen ikke jeg. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Steike tøffe Joiltaire....dem hadde et kult tema.. hummm...kanskje vi skulle lage noen sånne annonser for selve lanet og? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Jeg synes at det enkle ofte er det beste i dette tilfelles. I dette tilfellet er det folk som ser annonsen i 1 sekund før de går videre. Da skal de få med seg info som; hva, når, pris og bli interessert. Det synes jeg at munky klarte veldig bra. Ikke missforstå, jeg er utrolig imponert over joltaire sitt forslag også. Det var utrolig bra! Men munky hadde prikken over i'en synes jeg. Endret 29. august 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Stemmer for munky's utrolig bra forslag!- Helt klart. Ufattelig bra! Om det er viktig med blikkfang så vil jeg bruke 468*400 versjon; after effects.. Hva synes dere mest aktive her (og selvsagt dere andre, Aalton f.eks? 6765003[/snapback] Ja, jeg må faktisk si meg enig med CWH Jolitare sitt var best, men logoen må fremhves litt mer så vi ser det står hardware.no der Også bytte den ut med HW LAN logoen kanskje samt legge inne mellomrom i "HW LAN"-teksten.. Og prøve å beholde de fargene vi har, tror selv en skissert.blåfarge vil se føft ut, noen som tør å prøve seg? Munky sine synest jeg var veldig mørke og de hadde ikke sett pene ut, bruk de lys fargene og vi kan lage tøffe ting selv uten alt dette mørke dere er så glad i.. Det er veldig viktig med blikkfang også animasjoner er genialt, gjærne vise frem en t-skjorte av noe slag, tror egentlig vi kan satse på ulike typer annonser for dette, men fokuser på blikkfang og klarhet i bildet, teksten må tydelig frem det samme gjelder informasjon. Ellers hadde munky, stilrene bilder, dog er han kanksje litt for glad i svart? kan vi prøve å lage noe lysere å se hvordan det blir? Lenke til kommentar
munky Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ja, siden Joiltare sine ikke var svarte liksom? Tok meg 2 minutt å lage, take it or leave it, betyr ei så mye for meg! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Synes den ble bedre, joltaire.. Klarer du å mikse en 468*400 også? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jolitare sin her, var veldig pen! slike farger jeg vil se Det er et godt utgangspunkt mener nå jeg, skulle tro det ville være mulig å bruke HW LAN logoen også her? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 heh morro det her, men tar tid Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jolitare sin her, var veldig pen! slike farger jeg vil se Det er et godt utgangspunkt mener nå jeg, skulle tro det ville være mulig å bruke HW LAN logoen også her? 6773725[/snapback] oh, damn, jeg trodde du mente hw logoen.. skal se om jeg kan fikse hw lan logoen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Liker du du driver med, men viktig å få frem poenget med annonsen Nemmelig priden og at det er t-skjorter med gode farger liker det jeg ser og gleder meg til jeg ser versjonen med hw-lan logoen Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Samme her, gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå