Jeremy Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har lenge vurdert å kjøpe det kabinettet, men lurer på en ting: hvordan er kvalitetsfølelsen? Er det billig-plast eller ordentlige greier? Og blir det lett riper i plastikken? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Kvalitetsfølelsen er vel heller utrolig dårlig. Plastikken holder seg godt hvis kabinettet bare "står der", men om du driver å mekker litt, og kommer borti med skrutrekkeren, ja da blir det riper med en gang. Kjøp heller ett annet kabinett. Jeg har brukt alt for mange timer på å fjerne "billig-looken" på det... Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Huff... jaja, takk for advarselen! Har så veldig lyst på et kabinett med Mac-look Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 kjøp et mac-kabinett og modifiser det litt Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jaja, jeg har dette kabinettet selv jeg, synes det er ok. HAr prøvd å bære det i hankenog det varh eller ingen problemer, de skrueløse løsningene fungere udmerket på mine Hardware, og alt i alt så er jeg storfornøyd med det. Nå skal jeg innrømme at jeg kjøpte det på microplex da, og kjøpte meg en lepont-strømforsyning, så jeg kan ikke garantere for hvordan den strømforsyningen som leveres med fungerer. Så at tråden var startet i fjor så jeg antar at Trådstarter har fått med seg at de selger det på Komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå