Howard Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Test av Suntek TH-656 Vi har kikket på Suntek TH-656, et nytt miditower med spennende funksjonalitet og et usedvanlig lekkert design. Men holder kabinettet mål kvalitetsmessig? Les testen her. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Det der var nice, men hvorfor i all verden har de bare 2 vifteplasser? Det holder jo ikke Ellers skal jeg dra frem dette i neste "mac er bedre enn PC" greier Lenke til kommentar
zup Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hva er ca. pris og hvem selger det i norge? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 http://www.dataleverandoren.no leverer kabinettet i norge (les testen da, tulling) men det virker som de kun leverer til firma :razz: Lenke til kommentar
Howard Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 14:50, skrev zup:Hva er ca. pris og hvem selger det i norge? Se denne tråden. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 jaggu meg ett lekkert tower, likte bedre blå metallic men sølv er ikke så dumt. DataElite selger både blå og sølv for 881,- pluss frakt, absolutt ikke avskrekkende :smile: Lenke til kommentar
zup Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 14:57, skrev xthal:http://www.dataleverandoren.no leverer kabinettet i norge (les testen da, tulling)men det virker som de kun leverer til firma :razz: For et unødvendig og elending svar. Om du ikke har clue på ikke svar. Klart det står hvem som er hovedimportør, men om du ikke klarer å forstå at det er en webshop jeg er ute etter så sliter du. Tenk, så skriv. Litt dumt å ikke ta med ca. pris og hvor man får tak i kabinettet i selve artikkelen. Dere burde lage en "what to include" liste til artikkel skriverne som dere utarbeider sammen. Det vil gjøre det enklere å utarbeide artikkler og man vil være sikker på å ha med mest mulig relevant informasjon. Ps. meget fancy kabinett, skulle bare vært endel dyrer så det ikke ble allemanns eie. Kjipt å ha samme kabinett som naboen om man vil ha noe spesielt. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 15:12, skrev zup:Litt dumt å ikke ta med ca. pris og hvor man får tak i kabinettet i selve artikkelen. Det står på siste side i testen. Riktignok med liten skrift :smile: Lenke til kommentar
ohusby Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Nei fysjameg for et stygt kabinett. Enda et desperat forsøk på å etterligne apple som mislykkes (igjen). Lenke til kommentar
alDoz Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 http://www.vaagenconsulting.no/ De har kabinettet i blått til 847 + frakt =) Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg synes det var dritstilig. Måtte ha et :smile: Veldig fornøyd hvis noen skulle være inne på tanken om å kjøpe det samme.... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Har selv bestilt ett men jeg synes og det burde være litt dyrere (helst over 1500kr) så ikke alle kjøper det samme. Kassa kosta ca 250kr mer enn bare en stillegående PSU alene... hvorfor vente (siden den andre PSU'en min er eh, brannskadd :sad: ). Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 I dag koster det 699. Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Og jeg har bestillt et :smile: Nå skal den gammle chieftech kassa få konkuranse... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hmm, hva er bruktprisen på et strøkent Chieftek Dragon, mon? :smile: Lenke til kommentar
Swix Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hvordan er støyen generelt fra kabinette, i forhold til det andre kabinettet som ble testet og var i klassen "Ultra Silent"? Lenke til kommentar
Lef Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 *tillater meg å bumpe tråden* Jeg lurer også på hvordan støyen er på dette kabinettet ? Noen som vet ? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Dette er det værste kabinettet jeg har sett! stygg og dritt kjøling :x det enest jeg syne er bra med det er håndtaket, men det er dårli kvalitet! nesten sånn at man ikke tør å bære kabinettet med handtaket for at det ser så dårli ut! Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg liker kabinettet sånn passe... Synes det er vanskelig å få plassert diskettstasjonen riktig. (Blir altfor langt bak... så man må presse veeeldig langt inn får å få inne og ut en diskett). Samt at dekselet foran cd'romene fungerer selvfølgelig ikke med "slut"-in.. (er jo forklarlig det da...). Og håndtaket på toppen tør jeg ikke bære i, i lengre stund.. lol.. Det bøyer jo når jeg prøver å løfte pc'n.. Blir redd for sånt.... Mvh, Joachim F. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Endelig fikk også jeg dette kabinettet i dag... Og de som lurer på hvor man får kjøpt det... Denne siden har jo noe som heter "Prisguide" hvor man kan finne billigste web butikk for dette kabinettet både i sølv og blå. Jeg må si meg imponert over de skrueløse løsningene her, kanskje jeg var heldig, men jeg hadde mye rart å putte inn og møtte ikke på et eneste problem.... Det er pent å se på, alle funskjoner fungerer upåklagelig inkl. lyd i front, usb i front, FireWire i front og selvfølgelig de lekre CD rom dekslene... Jeg er kjempefornøyd.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå