Gå til innhold

Test av Suntek TH-656

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-25 14:57, skrev xthal:

leverer kabinettet i norge (les testen da, tulling)

men det virker som de kun leverer til firma :razz:

For et unødvendig og elending svar. Om du ikke har clue på ikke svar. Klart det står hvem som er hovedimportør, men om du ikke klarer å forstå at det er en webshop jeg er ute etter så sliter du. Tenk, så skriv.

Litt dumt å ikke ta med ca. pris og hvor man får tak i kabinettet i selve artikkelen. Dere burde lage en "what to include" liste til artikkel skriverne som dere utarbeider sammen. Det vil gjøre det enklere å utarbeide artikkler og man vil være sikker på å ha med mest mulig relevant informasjon.

Ps. meget fancy kabinett, skulle bare vært endel dyrer så det ikke ble allemanns eie. Kjipt å ha samme kabinett som naboen om man vil ha noe spesielt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Dette er det værste kabinettet jeg har sett!

stygg og dritt kjøling :x

det enest jeg syne er bra med det er håndtaket, men det er dårli kvalitet! nesten sånn at man ikke tør å bære kabinettet med handtaket for at det ser så dårli ut!

Lenke til kommentar

Jeg liker kabinettet sånn passe...

Synes det er vanskelig å få plassert diskettstasjonen riktig. (Blir altfor langt bak... så man må presse veeeldig langt inn får å få inne og ut en diskett).

Samt at dekselet foran cd'romene fungerer selvfølgelig ikke med "slut"-in.. (er jo forklarlig det da...).

Og håndtaket på toppen tør jeg ikke bære i, i lengre stund.. lol.. Det bøyer jo når jeg prøver å løfte pc'n.. Blir redd for sånt....

Mvh,

Joachim F.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:D Endelig fikk også jeg dette kabinettet i dag... Og de som lurer på hvor man får kjøpt det... Denne siden har jo noe som heter "Prisguide" hvor man kan finne billigste web butikk for dette kabinettet både i sølv og blå.

Jeg må si meg imponert over de skrueløse løsningene her, kanskje jeg var heldig, men jeg hadde mye rart å putte inn og møtte ikke på et eneste problem....

Det er pent å se på, alle funskjoner fungerer upåklagelig inkl. lyd i front, usb i front, FireWire i front og selvfølgelig de lekre CD rom dekslene...

Jeg er kjempefornøyd.... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...