Joachim_F Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Superutvikleren Blizzard har hintet om kommende prosjekter, og fortalt at de planlegger å lansere en ny World of Warcraft-ekspansjon hvert år. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Haha, WOW vil overta verden i denne hastigheten. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 får håpe de legger til my bra vis de planlegger en wow exp vært år Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Når Blizzard annonserer Starcraft 2 så gå internett under... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Blizzard jo, noe av de beste(om ikke det beste) spillutviklerne jeg vet om. Så dette ser jeg frem til, har så og si spilt alle spillene til Blizzard, har værtfall vært innom alle =) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Superutvikleren Blizzard har hintet om kommende prosjekter, og fortalt at de planlegger å lansere en ny World of Warcraft-ekspansjon hvert år. Les mer 6740405[/snapback] Å herregud, er dere klar over hvor mange liv blizzard ødelegger med wow? Det burde bli sperret eller maks 10timer i uka Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Det gjenstår å se blizzards utvikling etter at roper og gjengen forlot skuta. De var vel delvis med på WoW, så det er vel delvis ett produkt av deres kreative kraft og integritet. Men hvordan blir det i fremtiden? Spesiellt med nye spill som ikke har fått innput fra dem.? Er det ikke vivendi som til syvende sist styrer skuta nå? Jeg har bange anelser. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Det gjenstår å se blizzards utvikling etter at roper og gjengen forlot skuta. De var vel delvis med på WoW, så det er vel delvis ett produkt av deres kreative kraft og integritet. Men hvordan blir det i fremtiden? Spesiellt med nye spill som ikke har fått innput fra dem.? Er det ikke vivendi som til syvende sist styrer skuta nå? Jeg har bange anelser. 6740739[/snapback] BC vill vell kansje gi oss en liten smakebit på det... Blizzard har laget noen av tidenes beste spill, Diablo, Warcraft, Starcraft... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Tipper at dei omsider annonserer Diablo 3. Spelet begynner sikkert å bli ferdig snart. Trur ikkje vi får sjå Starcraft 2 før om ein del år (kanskje 2010-2015). Nye spel vil blir og mottatt med glede. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Eg gler meg til neste RTS frå Blizzard, om det er Starcraft eller Warcraft betyr ingenting, Blizzard kan det med spel. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 får håpe de legger til my bra vis de planlegger en wow exp vært år 6740502[/snapback] Har du spilt noen av de senere Blizzard-spillene, så har utvidelsespakkene lagt til utrolig mye, og radikalt forandret hvordan spillet spilles. Prøv å spille Diablo 2 uten Lord of Destruction, så ser du hva jeg mener. Samme gjelder Starcraft + Brood wars og WC3 + Frozen throne. Men, såklart, dette er jo bare melking, og bare for å tjene penger. Fy, for noen griske spillutviklere! Lenke til kommentar
krigart Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Diablo 2 6741030[/snapback] Er vel heller Diablo 3 du ønsker Akkurat som meg Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Diablo3 kommer nok til å bli annonsert i høst ja... Blizzard har nylig registrert tonnevis med diablo3-domener, bl.a. www.diablo3.no alle peker til blizzard... I tillegg ansetter de nye folk: The team behind Diablo I and II is looking for an artist specializing in the creation of user interface art. This artist will create such things as in-game background screens, UI containers/borders, item icons, character portraits, etc. The ideal candidate has strong painting skills, the ability to adapt their style, and feels comfortable working in a team environment. http://www.blizzard.com/jobopp/artist-ui.shtml Gleder meg! Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Jeg håper spent på at et av prosjektene er Starcraft 2 eller iallfall noe Starcraft relatert. Endret 25. august 2006 av LioKaiser Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg får sommerfugler i magen av å se Diablo 3 nærme seg !! Selvom jeg gleder meg fryktelig til Hellgate:London også =) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Blæh, øynet et ørlite håp om å høre rykter om Warcraft 4, men så får jeg Wow og Diablo slengt i trynet. Starcraft skal jeg ikke krangle på, det er noe jeg virkelig ser fram til, men for min del kunne verden godt vært foruten Diablo og Wow. Hvem vet, kanskje jeg endrer synet mitt på Diablo når det nye spillet kommer, men Wow er neppe noe jeg blir og etablere et forhold med. Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Tror mange kommer sikkert å spille seg til døden.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Skal vel ikke så veldig mye til for å gjette seg frem til at de vil fortsette de to spillseriene som ikke har fått noen spill i det siste. Med andre ord Starcraft 2 og Diablo 3. Når du tenker på Blizzard sin utvikling opp gjennom årene, så er dette en ganske sannsynelig gjettning. Derimot er det litt verre hva det 3. spillet kan være, om det ikke er noe så enkelt som nok en World of Warcraft expansion. Eller det kan mot all forventning være noe helt nytt som ikke baseres på noen av de 3 universene Blizzard har bygd opp. Endret 26. august 2006 av Cappo Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Håper ikke diablo 3 og starcraft 2 kommer hvertfall, syntes blizzard burde tenke nytt ikke bare kopiere de samme gammle spilla.. Hadde nok tjent mye mer ved å lage en ny "serie" med spill hvis jeg kan kalle det det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg