Joachim_F Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Her er litt info om Gray Matter, det neste spillet fra skaperen av Gabriel Knight. I tillegg har vi de første detaljene om et nytt middelaldereventyr fra Spania. Les mer Lenke til kommentar
Soth Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ser faktisk litt lyst ut for adventure-sjangeren for tiden. Lenke til kommentar
GerdElise Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ser faktisk litt lyst ut for adventure-sjangeren for tiden. 6740744[/snapback] Ja heldigvis Dette spillet gleder jeg meg rått til! Jeg håper det blir fortsettelser også, -om spillet er bra, og det regner jeg med ^^ J. Jensen er god til å lage fengende og intelligente historier, jeg elsket Gabriel Knight serien, spesiellt treeren. Håper det virkelig blir en GK film en gang, det hadde vært artig og sett Gabriel i aksjon, lol. Artig fyr. Og i motsetning til så mange andre spill som er blitt filmatisert så har dette konseptet virkelig sjangs til å greie overgangen fra PC til filmlerret da det har gode rollefigurer og bra story Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg