Gå til innhold

Flikker på skjermen under spilling (ati x700)

Anbefalte innlegg

Har en Acer Travelmate 8100 med ATI mobility radeon x700, 128mb ram.

Når jeg spiller Generals og Battlefield (og sannsynligvis alle andre spill), så flikker det på skjermen.

Jeg har de siste driverene fra Acer.com, det ser ikke ut som det er mulig å bruke noen andre på denne maskinen..?

Noen som vet om en løsning? Rimelig irriterende det her..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg å hadde problem da jeg spilte Most Wanted f.eks. Veiene så ut som veiene her i Norge. Ekstreme telehiv. Grafikken sto rett opp noen steder i en 3kant form. Trodde det var noe galt med utgaven jeg hadde siden jeg skaffet den "lovlig". Men nå som jeg har byttet skjermkort er problemet over.

Så kanskje skjermkortet ditt har gått varm, eller noe sånn

Lenke til kommentar

Jeg har ikke overklokket kortet, og det har nok ikke gått varmt, det skjer med det samme jeg starter spillene.

Jeg har også den siste versjonen av drivere som ligger på Acer sine sider, da det virker som om jeg ikke kan bruke de driverne som ligger på Ati sine sider.

Skjønner det ikke, er det Acer som har moddet litt uten å vite hva de driver med eller?

Lenke til kommentar

jeg har også det problemet med noen av spillene mine...jeg laget en thread og fikk svaret/løsningen som viste seg og være riktig: Kansje det er for varmt..jeg prøvde da altså og lufte ut rommet og plasere en stor ekstern (ikke pc) vifte vedsiden av det opne kabinettet og det funket helt fint..luft skikkelig. kansje ikke prosessorvifta/osv ikke er bra nokk for romtemperaturen din

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...