Pysj Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Japans hovedstad får et nytt mobilnett, med hastigheter enda høyere enn før. Les mer Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Litt morsomt at Japan nå ligger ETTER Europa på mobilnettverk. Før var det alltid Japan som var først ute med de raske nettene, men denne gangen henger de altså litt etter oss Endret 25. august 2006 av molna Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Nettet heter Nettet heter litt hakk i plata eller? og jeg vet ikke hva som får molna til å påstå at japan ligger etter. hsdpa som bygges ut visse steder i dag har vel en max på 2Mb\s eller noe. den greie der er raskere en hsdpa vil jeg påstå. det som irriterer meg mer er at dem to selskapa som ser ut til å levere "spennende" mobil-design (nec og pantec) ser ut til å kun levere til selskaper som docomo som ikke tillater annet en utvalgte mobiler i sine nett. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 FOMA High Speed er, i likhet med det gamle FOMA-nettet, kompatibelt med UMTS, eller 3G. Det betyr at du kan ta med deg din vanlige 3G-telefon og ringe hjem fra Japan via FOMA-nettene.Endelig gjør 3G også noe nyttig. Får bare håpe det er bedre dekning i Japan enn Norge. Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 hobgoblin: nei, flere Europeiske operatører har allerede HSDPA-nett på 3.6Mbit/s. o2 UK for eksempel, som forresten øker til 7.3 tildig i 2008 og hele 10.2 i slutten av 2009. Det er mere mobilene det står på i Europa, tror ikke noen av dem støtter 3.6 foreløpig. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 hmm, virkelig tydelig at telenor og netcom er i bakleksa. hadde vært morro å hoppet på 549,- tilbudet til telenor om jeg kunne fått hsdpa med 10Mb problemet er vel at uploaden ikke hadde klart å holdt følge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg