Gå til innhold

Legend of Zelda:Twilight princess. Wii


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tingen med de typiske Nintendo spillene er at de ser så artistisk vakkert ut at det ikke spiller noen rolle om det rent teknologiske ikke er på nivå med PS3/X360.

6739895[/snapback]

 

Det spys ut spill til alle konsoller opp igjennom tidene, men det er så utrolig deilig se de spillfirmaene som klarer og utnytte konsollen til max og pushe grafikken til max! F.eks bare se på fra FF7 till FF9, grafikken ble jo dyttet til max, og likevel var det den samme grå boksen. :] Beundringsverdige greier.

 

LoZ TP ser jo fantastisk ut, og med tanken på underholdningsverdien i alle Zelda spill hittil og kombinasjonen av Wii sine nyskapende kontroller, det kommer til å bli episk! :dribble:

Lenke til kommentar

Får jo nærmest orgasme av å se på de bildene der :dribble: Jeg er ganske imponert over at de greier å pushe det grafikknivået ut av en GameCube. Ikke minst blir jo Wii-versjonen utrolig kul med den nye type kontrollen. Heg gleder meg utrolig til å få svinge "the Master Sword". The Legend of Zelda: Twillight Princess er dømt til å bli et nytt episk evetyr!

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg ikke akkurat er "blown away".

 

Men jeg så også in-game shots fra PS3 i en annen tråd her, og der ble jeg enda mer skuffet, siden PS3 liksom skulle være så "fantastisk".

 

Zelda ser pent ut. Helt greit. Og jeg forventet heller ikke at det skulle se perfekt ut. Så jeg er egentlig ikke skuffet. Men håper Wii kan bedre enn dette.

Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at jeg ikke akkurat er "blown away".

 

Men jeg så også in-game shots fra PS3 i en annen tråd her, og der ble jeg enda mer skuffet, siden PS3 liksom skulle være så "fantastisk".

 

Zelda ser pent ut. Helt greit. Og jeg forventet heller ikke at det skulle se perfekt ut. Så jeg er egentlig ikke skuffet. Men håper Wii kan bedre enn dette.

6744935[/snapback]

I og med at grafikken i Zelda-Wii er AKKURAT den samme som på GC, men bare med mulighet for widescreen, så kan man definitivt si at Wii kan mer.

Lenke til kommentar
Tingen med de typiske Nintendo spillene er at de ser så artistisk vakkert ut at det ikke spiller noen rolle om det rent teknologiske ikke er på nivå med PS3/X360.

6739895[/snapback]

Enig. Man trenger ikke den beste grafikken for at et spill skal bli bra, se på Mario foreksempel :) Gleder meg foresten noe enormt til TP kommer. Skal ha det på dagen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...