PIIIpower Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg har dvd spiller på en maskin, men skulle gjerne ha sett dvden på den andre maskina. Når jeg åpner nettverks stasjonen i på de andre maskinen, skjønner ikke dvd proget at det er en dvd men gir meg vob filer, som progget ikke kan lese. Hjelper det å ha dvd software på server maskinen? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Lurer på akkurat det samme. har DVD spiller på en maskin, men den er ikke koblet til TVen, men en annen maskin i nettverket er koblet til Tven, vil dette gå? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 skal installere dvd software i kveld, men er det noen som veit om det må noen spessiel SW til for å få dette til å funke? Lenke til kommentar
sof Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 dette "problemet" har vel vært tatt opp før, da med tanke på ikke-lokal cdbrenner("nettverksbrenner"). Jeg har til dags dato ikke sett en løsning for MS operativsystem, da den sliter med å bruke drivere over nettverket; "fake" lokale stasjoner. Tror man har en løsning på det i enellerannen Linux distro, men her er jeg på dypt vann... sof Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hei, Det jeg gjorde var ganske enkelt å mekke en Network Drive. (Winxp: Tools->Map Network Drive, gjøres i My Computer). Da kommer det fram en "lan" dvd spiller. Funka ihvertfall fint her:) Vet ikke om dere får det til...da trenger dere ingen spesiell software, bare PowerDVD eller.no Den finner da en ekstra cd/dvd spiller. Lenke til kommentar
Zuff Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Ja, det det er fullt mulig å spille av DVD-filmer fra en annen maskins DVD-spiller. Jeg bruker Power DVD XP 4.0. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Ja, PowerDVD kan lese VOB filer, så det virker. Men PIIIpower sier jo at hans spiller ikke kan det. Så løsningen er vel da å bytte til PowerDVD, tror ikke det finnes noen annen løsning. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 ... og fordi jeg er lat kan noen sende meg linken til power dvd ? Lenke til kommentar
thgjerde Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 http://www.google.com/search?q=powerdvd&btnI=lat Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 det er jo selvfølgelig mulig å spille dvd på den andre pcen, og du kan jo dele dvd spilleren i nettverket, også, må du koble til stasjonen til den andre pcen, det vil si du kobler til nettverks stasjonen, og da er det bare installerer du dvd prog på den andre pcen. da kan man se dvd på den andre pcen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Det er ikke verre enn å åpne .ifo filen. (video_ts.ifo ?) Det burde gå i alle dvd programmer. At .ifo filen ikke ligger på den lokale PC 'en gjør ingenting. Bare del hele dvd-romen, så funker det glimrende. .vob filene er bare videoklipp. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 hmmm hverken power dvd (trailware) eller abit siluro dvd vil spille dvden remote: unknown file format Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 nå hadde det jo hyggelig hvis flere hadde noen forslag da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå