Pysj Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Antallet søkere til Telenors mobile pilottester er så stort at selskapet utvider søknadsfristen. Les mer Lenke til kommentar
johanf Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Litt kjedelig at man må være telenor-kunde for å delta... Endret 25. august 2006 av johanf Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Sannsynligheten for at jeg blir valgt er vel minimal. Har ikke testet mange av de tjenestene de spurte etter og sender heller ikke mye MMS fordi telefonen min er relativt søpplete. Lykke til folkens.. en gratis kjempetelefon hadde ikke vært meg imot Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Da får man håpe man er en av de heldige da, det ville ikke skadet Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Vinnersjansen min blir ikke akkurat større av at Amobil skriver om dette for andre gang. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Sannsynligheten for at jeg blir valgt er vel minimal. Har ikke testet mange av de tjenestene de spurte etter og sender heller ikke mye MMS fordi telefonen min er relativt søpplete. Lykke til folkens.. en gratis kjempetelefon hadde ikke vært meg imot 6739996[/snapback] Og akkurat derfor kan du bli en tester. Må huske på at Telenor ikke bare er ute etter folk som bruker dette mye, de vil også ha testdata på om "folk som ikke bruker dette mye" kanskje kan vendes over til å bruke det mye. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Sannsynligheten for at jeg blir valgt er vel minimal. Har ikke testet mange av de tjenestene de spurte etter og sender heller ikke mye MMS fordi telefonen min er relativt søpplete. Lykke til folkens.. en gratis kjempetelefon hadde ikke vært meg imot 6739996[/snapback] Og akkurat derfor kan du bli en tester. Må huske på at Telenor ikke bare er ute etter folk som bruker dette mye, de vil også ha testdata på om "folk som ikke bruker dette mye" kanskje kan vendes over til å bruke det mye. 6741574[/snapback] Godt poeng. Håper det hjelper, men jeg skulle kanskje vært mer positiv når det gjelder alle de fotball tjenestene de spurte om Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Godt poeng. Håper det hjelper, men jeg skulle kanskje vært mer positiv når det gjelder alle de fotball tjenestene de spurte om 6750291[/snapback] Nei, du bør alltid svare sant. De er sannsynligvis på utkikk etter folk som bruker slike tjenester i dag, men også folk som ikke ser på fotball for å se "hva finner disse menneskene på med 3G da?", eventuelt om tjenesten er god nok til at du blir fotball-fan Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Godt poeng. Håper det hjelper, men jeg skulle kanskje vært mer positiv når det gjelder alle de fotball tjenestene de spurte om 6750291[/snapback] Nei, du bør alltid svare sant. De er sannsynligvis på utkikk etter folk som bruker slike tjenester i dag, men også folk som ikke ser på fotball for å se "hva finner disse menneskene på med 3G da?", eventuelt om tjenesten er god nok til at du blir fotball-fan 6756281[/snapback] hehehe.. finner de en tjeneste som gjør at jeg blir fotball-fan er dem gode Svarte ærlig på alle spm, og det er jo veldig greit. Da jeg kom til slutten så måte jeg jo godta at de sjekket opp hvilken type bruk jeg hadde også. Krysser fingrene for alle her som har deltatt. Lenke til kommentar
Bricks Skrevet 31. august 2006 Rapporter Del Skrevet 31. august 2006 ØØØH utvider søknadsfristen fordi det er så mange søkere?Kan forstå det hvis de fikk for lite folk, men utvide? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Lurer på når trekningen av de heldige er klar. Venter spent på om jeg er en av dem. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Det er tull å utvide søkerperioden når man har plenty søkere. Det er en del søkere som har ventet månedsvis på avgjørelsen. En hån mot dem. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Lurer på når trekningen av de heldige er klar. Venter spent på om jeg er en av dem. 6835787[/snapback] Om du er med får nok du også en mail idag. Til dere som klager over utvidet søknadsfrist, de har også oppjuster antall testtelefoner fra 80 til 500. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Lurer på når trekningen av de heldige er klar. Venter spent på om jeg er en av dem. 6835787[/snapback] Om du er med får nok du også en mail idag. Til dere som klager over utvidet søknadsfrist, de har også oppjuster antall testtelefoner fra 80 til 500. 6899018[/snapback] Jøss.. er du en av de heldige? Ingen mail her i huset så da ble det nok ikke noen ny telefon på meg. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Jøss.. er du en av de heldige? 6899303[/snapback] Fortjener den vel ikke like mye som mange andre da jeg har en K800i, men er for sent å takke nei. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Gratulerer.. hvilken telefon fikk du? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Valgte selvfølgelig N73, men ser ut alle fikk den uansett. Vi gikk opprinnelig ut med Nokia N80 som testtelefon i programmet. N80 feilet på mange av våre interne tester, og vi har derfor valgt å bruke kun den siste modellen - N73 - i programmet.Ikke er jeg overrasket. Endret 20. september 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Valgte selvfølgelig N73, men ser ut alle fikk den uansett. Vi gikk opprinnelig ut med Nokia N80 som testtelefon i programmet. N80 feilet på mange av våre interne tester, og vi har derfor valgt å bruke kun den siste modellen - N73 - i programmet.Ikke er jeg overrasket. 6899403[/snapback] Jøss er det avgjort ja.... Jeg ble ikke valgt heller. Gratulerer til alle som får N73 gratis.... Lenke til kommentar
3121 Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 "Gratulerer! Du er blitt valgt ut som deltaker i Telenor og Nokias pilotprogram! Du er en av de heldige som er plukket ut til å delta i Telenor og Nokias pilotgram. Det skulle opprinnelig være 80 deltakere i programmet, men fordi pågangen har vært så stor har vi utvidet antallet til hele 500 personer." "For å kunne delta i programmet, vil du få tilsendt den mest moderne mobiltelefonen fra Nokia - deres helt nye N73. En glimerende 3G-telefon med 3,2 megapiksel-kamera og unik Carl Zeiss-optikk! Telefonen blir sendt i løpet av kort tid til adressen du registrerte deg med. Den vil trolig være hos deg i løpet av neste uke" Tøft Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Her har det helt klart skjedd en stor feil! jeg har jo ikke fått noen mail enda. Regner med at det kommer av at de ikke har fått sendt ut alle enda, og jeg vil da få en mail senere på dagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg