Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få individer av motsatt kjønn til sengs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei gutten, jeg har det ultimate trikset til deg...

Problemet mitt er bare det at jeg er ganske innesluttet av natur, (ikke sjenert)

Så på byen så foretrekker jeg å ha det morsomt med venner og drikke svære mengder alkohol og gi faen i damer, fått napp avogtil også da, men da har jeg ikke gjort noe spesielt for det......men pokker heller ser det rimelig greit nok ut funker det...

Men en dag så hørte jeg om www.biip.no

og det har virkelig blitt en omveltning i mitt "edru" sexliv...

Fikk litt kontakt med damer, etterhvert har jeg også lagt med inn på dagbladets blink.

Utolig mange damer som vil ha seg noe, men kanskje de vil bli skikkelig kjent med gutten før de tar det store steget, og det får du jo ikke på byen.

Etterhvert får jeg msn og prater om løst å fast om kommer med småhint...

Fy fan jeg har fått meg mye....

Beste rekord er 2 1\2 time etter at jeg møtte dama for første gang (begge edrue)

Så lå hu naken i senga mi...

Prøv...

I tilfelle får du alltids kontakt med ei burugle som du kan ha å bolle på.... :thumbup:

Eller vil du gå rett på sak så gå på sexdate.no,

men der henger det mest tøs regner jeg med...

Så vil du f.eks ha fast bolledame så er noen av disse profilsidene absolutt aktuelle! :w00t:

Men visst du ikke er tøs som meg så kan jeg desverre ikke hjelpe deg....

Endret av Toggepi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fatter ikke hvorfor dere stresser og maser. Når jeg er på byen så tenker jeg kun på en person og det er mr CFD. Kommer det en dame og spør om jeg vil spandere drink til meg sier jeg ofte "med de fine klærne så skulle det ikke forundre meg om du har råd til å betale den selv".. Noen går med en gang ,men noen prøver virkelig å få deg til å betale den drinken og evt noe mer..

Eneste rådet desverre jeg kan gi er å være drittsekk på byen hvis du er ute etter "noe".

Men hvis man skal finne en partner som er noe å samle på så er man selvfølgelig omtenksom og reflektert og viser hensyn til hennes følelser.. Jeg vil si at det er mye mer koselig og hyggelig.. Det finnes ingen bedre følelse enn å være forelsket.. det er noe jeg aldri har blitt på byen ,men kun 2 ganger, nemelig den 6august 2003 på MIPS( :love: ) og rundt 20juli 2006 i Oslo i en veninne jeg hadde møtt over 1år i forveien

EDIT: Selv så går jeg ikke på byen for damer lenger. Har så mye annet som skjer i livet at jeg rett og slett ikke har tid eller noe særlig lyst. Det hadde vært digg å hatt en som man kunne blåst opp hver dag klokken 02:00 ,men utenom det så er det ikke verdt det.

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger jeg har kommet hjem og funnet en naken jente i sengen; det skjer nesten aldri.

6789532[/snapback]

Jeg finner noen nesten hver kveld jeg :love:

6857979[/snapback]

Mor og/eller søster teller ikke.

6858189[/snapback]

Husk han har fått seg unge...går utifra mora ligger hjemme og venter da :p

Lenke til kommentar
Simple.

Gå bort til ei fjortenårig jente og tilby et kontantkort.

6869559[/snapback]

Den var lit grov vel... :!:

Men skal ikke se bort ifra at den fungerer minst like bra som det meste andre her...

Å senke standarden er vel kanskje det beste tipset. Jeg har som regel å ikke prøve meg på de fem peneste på stedet. Tør jeg det er jeg for full for action uansett. :dribble::no:

Ulempe med å finne folk på byen: Hvor ofte er de egentlig noe å samle på?

..Ops...Folk har jo funnet meg på byen.. logisk dilemma...

Lenke til kommentar
Å senke standarden er vel kanskje det beste tipset. Jeg har som regel å ikke prøve meg på de fem peneste  på stedet.

6870754[/snapback]

Haha, den beste regelen er vel faktisk å prøve seg på de fem fineste på stedet. Dersom du har litt skills og litt looks så skal det nesten være enklere enn å prøve seg på de som er halvbra.

Lenke til kommentar
Spørre :vil du være så sniiillll å ligge med meg..?

6871449[/snapback]

trenger ikke vaere snillt engang...

er det ikke statistisk at en av 5 eller 10 som sier ja?

6871458[/snapback]

Er verdt forsøket.. Så lenge de ikke overhører du spørr 100 jenter før henne så. Da er vel teknisk sett sjansen sunket betraktelig. Ingen vil være 285 valget..

Lenke til kommentar

Det er lurt å si "Hei! Nå har jeg spurt absolutt alle de mer eller mindre normalt utseende jentene her om de vil ligge med meg, men ingen har sagt ja. Nå spør jeg altså deg, som en siste mulighet: Vil du være så snill å ligge med meg?"

Hmm.. vet du hva? På ei skikkelig heit dame tror jeg den der hadde fungert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...