Pjokk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Lurer på hvorfor en jente kan bare si "Ligg med meg" til en gutt omtrent og det ikke går med jenter 6776554[/snapback] Prøv rundt to en fredagsnatt. Jeg kan garantere at du får respons. Spørsmålet er bare om du har bein nok i nesa til å takle de to første avvisningene. Eller som jeg sier, sier den første jeg møter ja, da har jeg sikkert møtt ho før. Bruker som oftest: "Skal vi knulle?" (Det går an å spøke det bort når man ikke får napp...) Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Lurer på hvorfor en jente kan bare si "Ligg med meg" til en gutt omtrent og det ikke går med jenter 6776554[/snapback] Prøv rundt to en fredagsnatt. Jeg kan garantere at du får respons. Spørsmålet er bare om du har bein nok i nesa til å takle de to første avvisningene. Eller som jeg sier, sier den første jeg møter ja, da har jeg sikkert møtt ho før. Bruker som oftest: "Skal vi knulle?" (Det går an å spøke det bort når man ikke får napp...) 6780434[/snapback] Den skal jeg prøve takk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Les en bok da vel... Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Lurer på hvorfor en jente kan bare si "Ligg med meg" til en gutt omtrent og det ikke går med jenter 6776554[/snapback] Prøv rundt to en fredagsnatt. Jeg kan garantere at du får respons. Spørsmålet er bare om du har bein nok i nesa til å takle de to første avvisningene. Eller som jeg sier, sier den første jeg møter ja, da har jeg sikkert møtt ho før. Bruker som oftest: "Skal vi knulle?" (Det går an å spøke det bort når man ikke får napp...) 6780434[/snapback] Den skal jeg prøve takk 6787624[/snapback] til meg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Selvportrett, jarmo? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 det er jo bare å ta på seg en dyp utrigning og dra G'en langt opp på ryggen, så får du både sei og makrell på kroken pluss å ta på deg playboy-smykket, da vet gutta hva jeg går for! P.S. ha en synlig kondom i baklomma 6778771[/snapback] Ja, du har prøvd dette mange ganger før, skjønner jeg? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 banjo_kari, på den måten får du bare duster i sengs. eller liker gutter billige jenter/damer? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 banjo_kari, på den måten får du bare duster i sengs. eller liker gutter billige jenter/damer? 6788440[/snapback] Det er vel forskjellig fra dag til dag. Kanskje man den dagen vil ha seg et napp uten å streve for det. Da er det vel kjekt med billige damer? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 eller liker gutter billige jenter/damer? 6788440[/snapback] Definer "billig". Jeg foretrekker dem gratis jeg, da. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det enkleste er vel kanskje bare å se utrolig bra og sexy ut. 6741135[/snapback] Se bra ut, ha selvtillit. Kvinner synes menn med dårlig selvtillit er patetiske stakkarer. Har en kompis som alltid skal snakke om den kjipe barndommen sin, sikkert for å få sympati hos det motsatte kjønn, men jeg har aldri sett at han har fått napp. Derfor er nok det beste at man ser bra ut, har selvtillit, smiler og er vennlig. Det pleier å virke for min del. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Finnes plenty av jenter som er pene og "ikke horete" som går ut på byn en sjelden gang med ett ønske : få seg et ligg. Problemet er at de som oftest bare treffer på tåpelige gutter som sier et eller annet totalt idiotisk som setter dem på andre tanker. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Det er enkelt: Du er på byen, møter en pen jente. Å du sier, `lenge siden jeg har sett en så vakker jente som deg.` Tiden flyr og dagene går, 3år etterpå våkner du forsatt opp med samme dama å tenker, Faen.. (Dette er en spøk hvis min kjære ser på) Endret 2. september 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Finnes plenty av jenter som er pene og "ikke horete" som går ut på byn en sjelden gang med ett ønske : få seg et ligg. Problemet er at de som oftest bare treffer på tåpelige gutter som sier et eller annet totalt idiotisk som setter dem på andre tanker. 6788711[/snapback] Så i bunn og grunn bør jeg gå mer ut på byen, slik at disse jentene ikke mister totalt troen på hannkjønn? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Finnes plenty av jenter som er pene og "ikke horete" som går ut på byn en sjelden gang med ett ønske : få seg et ligg. Problemet er at de som oftest bare treffer på tåpelige gutter som sier et eller annet totalt idiotisk som setter dem på andre tanker. 6788711[/snapback] Så i bunn og grunn bør jeg gå mer ut på byen, slik at disse jentene ikke mister totalt troen på hannkjønn? 6789521[/snapback] Vel, du bør uansett gå ut på byen oftere. Skal det bli no' på deg, så må du ut og finne deg noe. Jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger jeg har kommet hjem og funnet en naken jente i sengen; det skjer nesten aldri. Som oftest må man ut og finne de. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 banjo_kari, på den måten får du bare duster i sengs. eller liker gutter billige jenter/damer? 6788440[/snapback] jeg tar alt som puster, saa lenge jeg klarer aa se paa henne. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger jeg har kommet hjem og funnet en naken jente i sengen; det skjer nesten aldri. 6789532[/snapback] Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei lurer på hva er hemligheten bak å få mest mulig individer av motsatt kjønn til sengs? 6739704[/snapback] penger er hemmeligheten. 6745102[/snapback] Haha. Det er det letteste, ja. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger jeg har kommet hjem og funnet en naken jente i sengen; det skjer nesten aldri. 6789532[/snapback] tull og toeys! skjer hele tiden med meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger jeg har kommet hjem og funnet en naken jente i sengen; det skjer nesten aldri. 6789532[/snapback] tull og toeys! skjer hele tiden med meg. 6789814[/snapback] Det gjelder ikke når det er moren din som har sovnet i feil seng. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger jeg har kommet hjem og funnet en naken jente i sengen; det skjer nesten aldri. 6789532[/snapback] tull og toeys! skjer hele tiden med meg. 6789814[/snapback] Det gjelder ikke når det er moren din som har sovnet i feil seng. 6789833[/snapback] Eller søstra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå