Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få individer av motsatt kjønn til sengs?

Anbefalte innlegg

Hadde en fyr på jobb som veddet hvor mange jenter han ville rote med i løpet av kvelden. Sist hadde det vært 4-5 eller noe. Snakker dere gutter seriøst om det? For hvert ord han sa så mast jeg mer og mer respekten for fyren.

6926263[/snapback]

Jeg har allerede satt 100 kr på at jeg kommer til å humpe deg en eller annen dag.

Ehm... nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye har utseende å si for jenter egentlig?

Skjønner aldri helt det, du kan se den fine dama med en gutt som du vet er styggere enn deg, men du tenker at slike jenter er altfor kostbare...

6924506[/snapback]

Sjarm og karisma er alt. ;)

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Når gjelder drikking, så burde man drikke så lite som mulig. Å drikke for å "komme i form" for å sjekke damer er bare feigt tull. Etter 4-8 shots/øl er har man betydelig dårligere reaksjonsevne og kan derfor ikke tenke like kjapt. Hvis man skal ut på byen for å sjekke damer er alkohol bare en hindring.

Lenke til kommentar
Når gjelder drikking, så burde man drikke så lite som mulig. Å drikke for å "komme i form" for å sjekke damer er bare feigt tull. Etter 4-8 shots/øl er har man betydelig dårligere reaksjonsevne og kan derfor ikke tenke like kjapt. Hvis man skal ut på byen for å sjekke damer er alkohol bare en hindring.

6931234[/snapback]

Maks 2 øl er en fin grense å holde seg til.

Lenke til kommentar

6931234[/snapback]

Maks 2 øl er en fin grense å holde seg til.

6931282[/snapback]

halvlitere?

for min del går grensen på 7-8...

Lenke til kommentar
Pleier som regel å ha mere sjangs jo fullere jeg blir jeg... dunno why  :shrug: Og helst med vin eller sprit :p øl blir jeg bare trøtt av. Men generelt. 1 flaske vin eller halvflaske sprit=the win.

6932969[/snapback]

Kanskje fordi du tør å si det du vil si når du er full? :p

EDIT: Erm, det hørtes litt feil ut, but you probably get the point

Endret av Bamboocha
Lenke til kommentar
Neeh, det har jeg ikke samvittighet til.

6934909[/snapback]

Man må jo ikke, og jeg syns jo at man skal mest mulig være seg selv. Jeg prøver hvertfall så godt jeg kan, jeg snakker om de tingene som faller meg naturlig, gjør som jeg pleier og er meg selv.

Men jeg tenkte at dersom man er kun ute etter et ligg, og den andre parten også er klar over det, så.. Da ser man antakelig aldri hverandre igjen, og da er det jo bare for sexens skyld (aldri gjort det selv)?

Lenke til kommentar
Man må jo ikke, og jeg syns jo at man skal mest mulig være seg selv. Jeg prøver hvertfall så godt jeg kan, jeg snakker om de tingene som faller meg naturlig, gjør som jeg pleier og er meg selv.

Men jeg tenkte at dersom man er kun ute etter et ligg, og den andre parten også er klar over det, så.. Da ser man antakelig aldri hverandre igjen, og da er det jo bare for sexens skyld (aldri gjort det selv)?

6935007[/snapback]

Jeg sitter ikke og lyver en hel kveld bare i håp om å få meg et ligg, det er det jeg mente at jeg ikke hadde samvittighet til. Lyve kan jeg gjøre på internettspill osv. for å lure til meg fordeler, men aldri med folk jeg står ansikt til ansikt med.

Dersom den andre parten også er klar over det (og du vet at hun/han er klar over det), så hadde det jo vært mye enklere å kommandere "Ta meg, bitch!" enn å bruke lang tid på å finne på vanntette historier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...