Zethyr Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hadde en fyr på jobb som veddet hvor mange jenter han ville rote med i løpet av kvelden. Sist hadde det vært 4-5 eller noe. Snakker dere gutter seriøst om det? For hvert ord han sa så mast jeg mer og mer respekten for fyren. 6926263[/snapback] Jeg har allerede satt 100 kr på at jeg kommer til å humpe deg en eller annen dag. Ehm... nei. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Hvor mye har utseende å si for jenter egentlig? Skjønner aldri helt det, du kan se den fine dama med en gutt som du vet er styggere enn deg, men du tenker at slike jenter er altfor kostbare... 6924506[/snapback] Sjarm og karisma er alt. Endret 24. september 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg kan ikke si utseene ikke har noe å si.. Men vist man er sjarmerende og har det lille ekstra så er det mye mer verdt enn et pent ytre i mine øyne... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Når gjelder drikking, så burde man drikke så lite som mulig. Å drikke for å "komme i form" for å sjekke damer er bare feigt tull. Etter 4-8 shots/øl er har man betydelig dårligere reaksjonsevne og kan derfor ikke tenke like kjapt. Hvis man skal ut på byen for å sjekke damer er alkohol bare en hindring. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Når gjelder drikking, så burde man drikke så lite som mulig. Å drikke for å "komme i form" for å sjekke damer er bare feigt tull. Etter 4-8 shots/øl er har man betydelig dårligere reaksjonsevne og kan derfor ikke tenke like kjapt. Hvis man skal ut på byen for å sjekke damer er alkohol bare en hindring. 6931234[/snapback] Maks 2 øl er en fin grense å holde seg til. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Når gjelder drikking, så burde man drikke så lite som mulig. Å drikke for å "komme i form" for å sjekke damer er bare feigt tull. Etter 4-8 shots/øl er har man betydelig dårligere reaksjonsevne og kan derfor ikke tenke like kjapt. Hvis man skal ut på byen for å sjekke damer er alkohol bare en hindring. 6931234[/snapback] Maks 2 øl er en fin grense å holde seg til. 6931282[/snapback] halvlitere? for min del går grensen på 7-8... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Pleier som regel å ha mere sjangs jo fullere jeg blir jeg... dunno why Og helst med vin eller sprit øl blir jeg bare trøtt av. Men generelt. 1 flaske vin eller halvflaske sprit=the win. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Pleier som regel å ha mere sjangs jo fullere jeg blir jeg... dunno why Og helst med vin eller sprit øl blir jeg bare trøtt av. Men generelt. 1 flaske vin eller halvflaske sprit=the win. 6932969[/snapback] Kanskje fordi du tør å si det du vil si når du er full? EDIT: Erm, det hørtes litt feil ut, but you probably get the point Endret 24. september 2006 av Bamboocha Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Maks 2 øl er en fin grense å holde seg til. 6931282[/snapback] halvlitere? for min del går grensen på 7-8... 6932434[/snapback] Nå er det ikke snakk om å drikke for å kose seg på by'n, men drikke for å sjekke damer på by'n så man kan kose seg i senga senere. Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 skal du få damer til sengs uten å være kjekk eller rik, så må man lyve. fortell damer det de vil høre og ikke finn på å vær ærlig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 skal du få damer til sengs uten å være kjekk eller rik, så må man lyve.fortell damer det de vil høre og ikke finn på å vær ærlig. 6933474[/snapback] Hva er det så damer vil høre? Hva er det du mener man skal lyve om? Man trenger ikke lyve for å sjekke damer... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 skal du få damer til sengs uten å være kjekk eller rik, så må man lyve.fortell damer det de vil høre og ikke finn på å vær ærlig. 6933474[/snapback] Støttes. Don't be yourself. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er man bare ute etter et ligg, så er jeg litt enig i det der med at da er det jo bare et spill. Da gjør man alt man kan for å få med seg motparten hjem, uansett om det er løgn eller ikke. Regner jeg med. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er man bare ute etter et ligg, så er jeg litt enig i det der med at da er det jo bare et spill. Da gjør man alt man kan for å få med seg motparten hjem, uansett om det er løgn eller ikke.Regner jeg med. 6934826[/snapback] Neeh, det har jeg ikke samvittighet til. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Neeh, det har jeg ikke samvittighet til. 6934909[/snapback] Man må jo ikke, og jeg syns jo at man skal mest mulig være seg selv. Jeg prøver hvertfall så godt jeg kan, jeg snakker om de tingene som faller meg naturlig, gjør som jeg pleier og er meg selv. Men jeg tenkte at dersom man er kun ute etter et ligg, og den andre parten også er klar over det, så.. Da ser man antakelig aldri hverandre igjen, og da er det jo bare for sexens skyld (aldri gjort det selv)? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Man må jo ikke, og jeg syns jo at man skal mest mulig være seg selv. Jeg prøver hvertfall så godt jeg kan, jeg snakker om de tingene som faller meg naturlig, gjør som jeg pleier og er meg selv. Men jeg tenkte at dersom man er kun ute etter et ligg, og den andre parten også er klar over det, så.. Da ser man antakelig aldri hverandre igjen, og da er det jo bare for sexens skyld (aldri gjort det selv)? 6935007[/snapback] Jeg sitter ikke og lyver en hel kveld bare i håp om å få meg et ligg, det er det jeg mente at jeg ikke hadde samvittighet til. Lyve kan jeg gjøre på internettspill osv. for å lure til meg fordeler, men aldri med folk jeg står ansikt til ansikt med. Dersom den andre parten også er klar over det (og du vet at hun/han er klar over det), så hadde det jo vært mye enklere å kommandere "Ta meg, bitch!" enn å bruke lang tid på å finne på vanntette historier. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det koker vel ned til hvordan man er som person Om man vil lure og lyve, eller bare være seg selv om se om man på den måten er "heldig" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det koker vel ned til hvordan man er som person Om man vil lure og lyve, eller bare være seg selv om se om man på den måten er "heldig" 6935241[/snapback] Om jeg er meg selv som best jeg kan og havner i seng med ei dame, er det ikke fordi jeg er "heldig" bare så du vet det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 "Heldig" var bare en måte å skrive at man kom seg i senga på. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Skjønner ikke hva alt dette stresset er fornoe, visst du finner er stor fest med la oss si ca 150 damer, tror jeg det er ganske god kjangs for at du får pule om du bare spør damene på den festen... Noen vil sikkert si ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå