Feh Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Mhm. Men slike ting er veldig sjeldent at skjer, men faen så gøy det er. Den beste jeg har hatt må ha vært en gang jeg "tilfeldigvis" gikk å la meg for å sove i en seng på fest, og etter 10 min oppdaget jeg at det lå ei jente der også. "Hei" sa jeg så sa hun hei, også la hun hånda oppå kølla mi og dreiv å masserte den litt, rulla over slik at hun ble liggende oppå meg, så pulte vi. Gikk kanskje 2 min fra jeg la meg der til vi var i gang. Aldri sett jenta før en gang... Det rare var at dagen etter så syns hun det var rart at det var jeg som hadde tatt initiativ til det, men jeg følte det 100% at hun tok det. Merkelig. 6892494[/snapback] Var a fin a? 6894218[/snapback] Jeg puler ikke hva som helst... Men uansett. Som jeg hørte på Dr. Phil istad (wtf why ser jeg på det? ) "Boys fall in love through their eyes, girls fall in love through their ears". Tror det er en del sannhet i det faktisk. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Men uansett. Som jeg hørte på Dr. Phil istad (wtf why ser jeg på det? ) "Boys fall in love through their eyes, girls fall in love through their ears". Tror det er en del sannhet i det faktisk. 6894727[/snapback] DrPhil's got it Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Syns Bill Cosby sier det på en grei måte, jeg :-) "I'll tell you what to do to get a girl.. Just never go for the prettiest one. Let your friend do it, and let him think you're sacrificing yourself with the ugly one. ... After a while, you're down on the sofa, while he's like.. yeah, I love mozart.." Tror jenter tenker sånn en del ganger og, så om du står der med beina en halv meter fra hverandre og preker halvhøyt kan det godt hende vennene dine stikker av med godsakene. Hva med drikkekultur? Hvordan skal man drikke for å være i det, men ikke overstadig eller kjip? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tjah, det er individuelt som det så fint heter. Jeg vet selv best hvor mange øl jeg trenger for å bli i "god form" eller vodkashots for den del. Enkleste er nå å sitte med en ølboks (hvis du er på bygdefest så er jo kanskje karsk en god ting? Dog med sterkere saker ref. 96% så er det fort at du går fra i fin form til drita kanon og da blir det høyst sannsynligvis enten dassen eller grøfta på deg den kvelden) Du har vel kanskje sett julebordsfylla (der alle de eldre i bedriften drikker på bedriften sin regning, for noen av dem så er dette tydeligvis en dag de kan drikke seg helt kanon... Sånn full tror jeg de færreste damene er imponert over. Husker ikke hvilken promille som er den perfekte, men for min del, så holder det med en 6-8 øl utover kvelden, hvis jeg skal drikke sånn at jeg fungerer tilnærmet 100% Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Husk å gå/danse ofte! Da merker du lett om den neste drinken din bør være vodka eller vann. Ontopic: "Skal jeg lære deg å shotte?" Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det med drikking spørs litt.... for å komme i godhumøret, ca en 4-8. Å drikke deg snydens/mongo/kanon er lite lurt når du skal snakke med jenter osv. Ting kommer fort feil ut... f. eks; at du legger ann på en med kjæreste også er kjæresten hennes på festen, du kan si mye rart på telefon osv.... De beste gangene for å se om det virkelig er kontakt er ikke på fest. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hvor mye har utseende å si for jenter egentlig? Skjønner aldri helt det, du kan se den fine dama med en gutt som du vet er styggere enn deg, men du tenker at slike jenter er altfor kostbare... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Utseendet har lite å si. Men du må ha det i kjeften. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hvor mye har utseende å si for jenter egentlig? Skjønner aldri helt det, du kan se den fine dama med en gutt som du vet er styggere enn deg, men du tenker at slike jenter er altfor kostbare... 6924506[/snapback] En grei huskeregel: Men går 80% etter utseendet, 20% etter resten. Kvinner går 20% etter utseendet, 80% etter resten. Dette er jo selvsagt ikke eksakt vitenskap, men det duger som huskeregel. Grunnen ligger basert i hvordan vi har levd tidligere i tida: kvinner ser mer etter hvor godt egnet de mener mannen er til å beskytte henne og avkommet, menn ser etter former og utseende som kan tyde på god sjans for en vellykket unge. Det er også av samme grunn at kvinner skiller ut en del hormoner som gjør at hun får sterkere følelser for mannen når de har sex, det er så hun skal prøve å beholde ham så han kan passe på henne og avkommet. Ofte må kvinnene sloss for å beholde mannen, siden det er enklere for mannen å sette ei ny dame på tjukka hver dag og håpe at noen av ungene lever opp; kvinner har ikke denne muligheten. Ting har forandret seg på de siste år-tusenene, men evolusjonen går ikke fort nok til å holde helt følge. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Zethyr, utifra den uttalelsen er jeg kvinne. Så skal vi si at dette ikke stemmer i alle tilfeller, men noen? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Zethyr, utifra den uttalelsen er jeg kvinne. Så skal vi si at dette ikke stemmer i alle tilfeller, men noen? 6925334[/snapback] Dette er jo selvsagt ikke eksakt vitenskap, men det duger som huskeregel I tillegg er jo nerder noen rare dyr, så vi må huske på å justere litt i kraft av at vi faktisk har diskusjonen på disksjon.no fremfor på en eller annen pub. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hadde en fyr på jobb som veddet hvor mange jenter han ville rote med i løpet av kvelden. Sist hadde det vært 4-5 eller noe. Snakker dere gutter seriøst om det? For hvert ord han sa så mast jeg mer og mer respekten for fyren. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hadde en fyr på jobb som veddet hvor mange jenter han ville rote med i løpet av kvelden. Sist hadde det vært 4-5 eller noe. Snakker dere gutter seriøst om det? For hvert ord han sa så mast jeg mer og mer respekten for fyren. 6926263[/snapback] Det finnes de også. Respekt er ikke akkurat det fyren er ut etter, han har tydeligvis ikke spesielt mye respekt for seg selv eller jentene. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Mange undersøkelser viser jo at kvinner går langt mer etter makt, posisjon og rikdom enn menn.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Mange undersøkelser viser jo at kvinner går langt mer etter makt, posisjon og rikdom enn menn.. 6926815[/snapback] Kanskje fordi det er ingen kvinner som har makt, posisjon eller rikdom (utenom de som får det av faren/ektemannen)? Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Mange undersøkelser viser jo at kvinner går langt mer etter makt, posisjon og rikdom enn menn.. 6926815[/snapback] Kanskje fordi det er ingen kvinner som har makt, posisjon eller rikdom (utenom de som får det av faren/ektemannen)? 6926843[/snapback] Nuh vel, den påstanden passet muligens i 1850, ikke i dag. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Mangelen på makt, posisjon og rikdom er bare dysset litt ned i dag, ved at kvinnene selv tror de har noe de skulle ha sagt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Mange undersøkelser viser jo at kvinner går langt mer etter makt, posisjon og rikdom enn menn.. 6926815[/snapback] Kanskje fordi det er ingen kvinner som har makt, posisjon eller rikdom (utenom de som får det av faren/ektemannen)? 6926843[/snapback] Nuh vel, den påstanden passet muligens i 1850, ikke i dag. 6926907[/snapback] Like korrekt idag om ikke like politisk korrekt. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Mange undersøkelser viser jo at kvinner går langt mer etter makt, posisjon og rikdom enn menn.. 6926815[/snapback] Kanskje fordi det er ingen kvinner som har makt, posisjon eller rikdom (utenom de som får det av faren/ektemannen)? 6926843[/snapback] Nuh vel, den påstanden passet muligens i 1850, ikke i dag. 6926907[/snapback] Like korrekt idag om ikke like politisk korrekt. 6926921[/snapback] Det er jo akkurat politisk korrekt feministvrøvl det er.. Kvinner er i langt større grad i maktposisjoner i dag.. punktum. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Trådstarter: Humor er greit å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå