RMJ Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg lurte på hvordan jeg kan få MPEG filer om til SVCD. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 hvis du velger å brenne en svcd i nero, går det da an å 'adde' en mpeg fil? Hvis de tgår, så har man jo gjort det :smile: Lenke til kommentar
RMJ Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Thanks. Det funka med nero express. Eneste er at det tar siiiiiiinnnnnnnssssssyyyyykkkkkk lang tid å encode filene før de kan brennes. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Det er jo helt poengløst da... hvis de mpeg-filene du snakker om følger MPEG-1 specs så er det jo mye bedre å bare brenne dem som vcd, og ikke svcd. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Det er ikke uten videre gitt at MPEG-1 filer kan brennes som vcd. vcd er mpeg1 kodet etter en bestemt spec. Generelle mpeg-1 filer kan ha andre specs... Men rekoding av en mpeg-1 til vcd spec. gir sannsynligvis bedre resultat en rekoding til mpeg2/svcd. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 10:54, skrev HawP:Det er ikke uten videre gitt at MPEG-1 filer kan brennes som vcd. vcd er mpeg1 kodet etter en bestemt spec. Generelle mpeg-1 filer kan ha andre specs... Hvilket jeg sa.. se linjen "...følger MPEG-1 specs..." Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 På http://www.vcdhelp.com står alt dere lurer på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå