akira7 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Topic sier vel alt. Sitter på en public pc og vil gjerne få fjerna ip adressen min etter at jeg har brukt remote desktop. Anyone? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Skriv inn enn anen.. eller ett navn skriv arne... så kommer den opp neste gang... Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Skriv inn enn anen.. eller ett navnskriv arne... så kommer den opp neste gang... 6739478[/snapback] Ikke helt riktig, de siste ip adressene/hostnavnene ligger fortsatt i nedtrekslisten. Det du må gjøre er å åpne regedit og gå inn på HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Terminal Server Client\Default og slette alt som ligger der. Er i allefall der i Windows 2000, men vil tippe at det er det samme på Windows XP. Endret 25. august 2006 av TheBoz Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 windows xp lagrer default seg på mine dokumenter til meg, så når jeg gjør den om, så husker den ikke den andre... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Er ikke det samme, dessverre. HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\ og derfra er det ingen Terminal Server Client. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå