kaspermann Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ja, jeg vurderer å ta dette lange steget!! Litt fordi jeg er nysgjerrig (etter 7 år med Nokia) og litt fordi jeg ikke finner noen Nokia som jeg liker til en OK pris (max 3000 kr). Det jeg lurer på er hvordan det blir å overføre telefonbok, grupper, bilder, kalender og meldinger fra en Nokia til en Sony Ericsson? Lenke til kommentar
kaspermann Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Jeg har funnet ut at man kan jo synkronisere kalender og telefonbok mot Outlook. Men hva med meldinger? Kjekt å ha arkivet mitt med artige meldinger. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Det skal nok svært mye til for at du får meldingene dine over fra Nokia-mobilen til Sony Ericsson. Hvilken Nokia har du? Du kan alltids kopiere meldingene til dataen og ha de der. Lenke til kommentar
kaspermann Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Har en Nokia 6230 Jeg tror jeg må låne meg en SE tlf og teste det før jeg bestemmer meg for å kjøpe Det kan jo hende jeg kan eksportere til et tekstdokument for så å finne en importfunksjon for SE som tar tekstfiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå