Arsenal_RULES Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Som jeg prøvde så godt jeg kunne å forklare i emnetittel: leter etter en plugin som gjør slik at folk som leser bloggen min kan få e-post hver gang jeg oppdaterer bloggen (Wordpress). Noen som vet om en slik plugin til WP? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Du kan jo søke på noe à la Newsletter. Men er vel bedre at folk bare subscriber til RSS'n? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Ja, det er jo egentlig det, men ikke i mitt tilfelle. Familie og den typen har ikke så stor peiling på RSS, så e-posten er å foretrekke. . . Endret 25. august 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 http://wordpress.org/support/topic/59633 Noen svar der muligens Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Tror det var akkurat det jeg leitet, takker så mye. Endret 25. august 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå