Den store P Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ja, kanskje jeg er dum som ikke vet det men hvordan resizer man bilder? som feks avatarer? den skal jo bare være så og så stor, jeg hakke peil på hvordan man gjør det kall meg dum men jeg vil gjerne vite det, vis noen kunne forklart meg det sånn at e hadde fortstått det sånn nogenlunde, så hadde vært vært kjempe kos altså! Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Paint->Image->Stretch/Skew. Vil jeg tro. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 det funka jo hehe, takk skal du ha Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Skaff deg ordentlig program (Photoshop) og les sticky. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 http://imagecrop.com/ Rett og slett genialt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hva skal du med et dyrt "ordentlig" program bare for å gjøre en så enkel ting som å resize bilder? For noe tull! MSPaint funker ypperlig, kan sette nøyaktig hvor mange pixler bildet skal ha. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Paint funker ypperlig dersom du ikke har noe annet bildebehandlingsprogram. «Ask a question and be a fool for five minutes. Don't ask and be a fool for the rest of your life!» Endret 25. august 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Emnetittel er endret av moderator. Vennligst opprett en mer beskrivende emnetittel neste gang Lenke til kommentar
Matias Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Vel, mener bare at det er like greit å skaffe seg et godt program. Han blir sikkert uansett å begynne med noe bilderedigering før eller siden. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Vel, mener bare at det er like greit å skaffe seg et godt program. Han blir sikkert uansett å begynne med noe bilderedigering før eller siden. 6745927[/snapback] Så fordi han spør om hvordan man resizer et bilde, så må han begynne med bilderedigering? Ulogisk. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg bruker irfanview, kan lastes ned gratis. Google it Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Man begynner neppe med bilderedigering som hobby bare fordi man vil (på en enkel måte) resize bilder til 100x100 pixels for avatar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå