Gå til innhold

Disable taskmanager c++

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et lite problem. JEg sitter på dataen min her nå og tenker at jeg skal lage et program i c++ som skrur av taskmanager. Studert litt og funnet ut at. Det jeg må få den til og gjøre er og sette DisableTaskMgr til 1 da blir den ikke funksjonell lengre. Men denne ligger da i registret på denne mappen :

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Win dows\CurrentVersion\Policies\System!

Men så er det også noen maskiner som ikke har System mappen. Min hadde ikke det så jeg lagde den og filen DisableTaskMgr. Slik at problemet mitt er at hvis en maskin ikke har denne mappen funger ikke koden min. Er det noen som kan fortelle hvordan jeg kan få lagdet denne mappen og filen... ?? Det hadde vært "toppers". På forhånd trusen takk.

+ Er klar over at jeg spør en del og takker for at dere tar dere til til og svare meg og jeg respetrer dere for det og er evig taknemmelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skru av taskmanager?

Skal du lage virus?

6739404[/snapback]

Nei det kan kankje høres slik ut. :) men som jeg har erfart har dere her på forumet det med og vri alt til det værre. Jeg skal lage et prgram som bruker regedit som ål og maipulere. Jeg hadde lyst til og finne ut hvordan det fungerte og det jeg fant ut da var at jeg like gjerne kunne ha det litt gøy. Og da falt naturlig vis tanken på task manager. Jeg er sikker på at hvis dere tenker etter hadde dere også laget noe slikt for gøy. Morsomt hadde det vært også og gi til søstra mi foreksempel. :) Slik. Nå har jeg forklart meg og jeg hadde satt veldig pris på om noen kunne hjelpe meg akuratt her. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...