Jennifer Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Så dette i ØB og det var om en dude som hadde tatt bilder av hunden også kan man se en skikkelse bak i skogen... Vet noen hva det kan være? Siden han ikke vet det, og jeg tviler på om det er noe creepy.. men men.. kan aldri vite.. når man ser på de andre bildene som er tatt, så kan det jo hende det er noe med den skogen.. Se bilder her. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hehe det ligner på de "monsterene" i Half Life, de som skyter strøm, kanskje det er Big Foot eller en blotter, kanskje det er lommemannen? Hvem vet... Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Aldri noen som har sett påskeharen før?! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Er da bare en vanlig person, bare litt utydelig slik som bikkja Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Aliens! Nå har de kommet Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Er da bare en vanlig person, bare litt utydelig slik som bikkja 6739788[/snapback] jaa, for hvis det hadde vært en person e.l så hadde han jo IKKE sett dem irl.. har sett flere slike bilder, synes det er ganske creepy egentlig.. Lenke til kommentar
bxc Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ser ut som A: en person som står og tøyer. B: en person som jogger. Lenke til kommentar
irio Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Såfall hadde han veldig tynne bein, fyldig mage og langt hode. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Er da bare en vanlig person, bare litt utydelig slik som bikkja 6739788[/snapback] jaa, for hvis det hadde vært en person e.l så hadde han jo IKKE sett dem irl.. har sett flere slike bilder, synes det er ganske creepy egentlig.. 6739852[/snapback] Jeg skulle bare ta bildet av sjøen, og plutselig dukket denne tullingen opp i bildet mitt. CREEEEPY... Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 hahahahahha :!: :!: :!: tok hintet Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jurassic park-vibber deluxe for noen her? Ser ut som en helt vanlig person, egentlig. Selve bildet er jo veldig ufokusert og belyst bakfra, så å si at personen har unaturlig tynne ben er ganske grunnløst. Sikkert bare en person han ikke la merke til, kanskje det til og med var et blad som var i lufta akkurat da. Man skulle hatt sånt på film! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Slike bilder er stilige. Lurer på hva det egentlig er. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Det er tissen min. 6740097[/snapback] Oooo, lucky you. You are funny.... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Ser ut som et lite tre. burde heller ikke være vanskelig å nappe opp slike småtrær og sette de litt på siden slik at det ser litt creepy ut. edit: hunden ser mer creepy ut spør du meg. Endret 25. august 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå